آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

۰

برقراری مجدد تورهای ترکیه

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

در نیمه اول تابستان سال جاری بدنبال برخی وقایع سیاسی و امنیتی، برای مدت چند هفته کلیه پروازها و تورهای ترکیه بطور موقت لغو شده بودند. اما خوشبختانه با گذشت زمان و پیگری های به عمل آمده از سمت هر دو کشور، سرانجام این تورها بار دیگر برقرار شدند. 



کشور ترکیه مدتهاست که به مقصد بسیاری از توریست های جهان، به خصوص هموطنان مان تبدیل شده است. همانطور که می دانید تور آنتالیا برای بسیاری توریست های جوانی که تمایل دارند از هتل های مجهز و کنار دریا استفاده کنند، به ورزش های آبی بپردازند و علاوه بر شنا در دریا از تفریحات هیجان انگیز دیگریی مانند قایق سواری، پارک آبی، دیدن آکواریوم و یا رفتن به رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده کنند، مناسب است. اگر بدنبال رزرو تور ارزان آنتالیا هستید می توانید با رزرو تور لحظه آخری آنتالیا با قیمت کمتر به سفر به این شهر بروید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید.



از طرف دیگر تور استانبول هم یکی از تورهای معروف کشور است که بسیاری از خانواده ها و یا جوانانی که علاقه مند به دیدار از آثار تاریخی و فرهنگی این شهر و یا خرید سوغاتی و یا لباس هستند، مناسب می باشد. در سالهای اخیر بدلیل محبوبیت این شهر نزد هموطنان مان در سالهای اخیر و با توجه به حساسیت قیمت ها، تور لحظه آخری استانبول اهمیت خاصی پیدا کرده بخصوص نزد دانشجویان و یا افرادی که به قصد تجارت به این شهر سفر می کنند و تمایل دارند که با تور ارزان استانبول به این شهر بروند . 

این شهر دارای آثار تاریخی و دیدنی ها مختلفی می باشد از جمله:میدان تکسیم،  آکواریوم استانبول، مسجد سلاطان احمد، مسجد ایاصوفیه، جزیره کیز کولسی، جزیره بیوک آدا، مراکز خرید متعدد و غیره. 

در اطراف میدان تکسیم خیابان های متعددی قرار دارند که یکی از مهم ترین و معروف ترین آنها "خیابان استقلال" است. در این خیابان علاوه می توانید از مغازه ها و بوتیک های مختلف دیدن کرده و خرید کنید. همچنین کافی شاپ ها و رستوران های مختلفی نیز در این خیابان هست که می توانید در آنها انواع غذاهای ترکی و اروپایی  و یا نوشیدنی های معروف (از جمله قهوه ترک)  را امتحان کنید. 

و در پایان اگر می خواهید از مزایای سفر به این دو شهر استفاده کنید، می توانید اقدام به رزرو تور ترکیبی استانبول آنتالیا نمایید. در صور ت داشتن هرگونه سئوال در رابطه با تورهای ترکیه می توانید با آژانس الفباتور تماس بگیرید.


http://www.alefbatour.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی