آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

۰

جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده روسیه

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

بزرگترین کشور جهان، روسیه طیف گسترده ای از تجربیات سفر را به گردشگران تور های ویژه روسیه ارائه می دهد، از زمین تا دامنه کوه های پوشیده از یخچالهای طبیعی تا پیاده روی در امتداد ساحل قدیمی ترین دریاچه زمین نظر گردشگران را به خود جلب می کند. اماکن تاریخی و فعالیتهای فرهنگی در شهرهای بزرگ کشور نیز بسیار زیاد است. بازدید از روسیه یک ماجراجویی است که به زودی فراموش نمی شود. این جاذبه های گردشگری روسیه می توانند از یک سفر عالی روسیه برای یک سفر به یاد ماندنی الهام بگیرند.

جاذبه های گردشگری روسیه

راه آهن ترانس سیبری

بخشی از طولانی ترین سیستم راه آهن جهان، راه آهن کلاسیک ترانس سیبری از مسکو تا ولادی وستوک، شهری در نزدیکی مرزهای روسیه با چین و کره شمالی می گذرد. ساخت این خط راه آهن در سال 1816 توسط تزار الکساندر سوم آغاز و توسط پسرش تزار نیکلاس دوم تکمیل شد. در سال 1916، این خط به عنوان مسیر تزارها نیز شناخته می شده است. بیشتر مسافران از قطار به عنوان محل اقامت شبانه از یک مقصد به مقصد دیگر استفاده می کنند.

قطار راه آهن سیبری روسیه

کوه البروس

کوه البروس در رشته کوه قفقاز و در جنوب روسیه واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده روسیه می باشد. البروس با 5،642 متر (18،510 فوت) ارتفاع، به عنوان یکی از هفت قله بلند در هفت قاره کره زمین محسوب می شود و کوهنوردان کوهستانی با تجربه و همینطور تازه کار را به خود جلب می کند. در حالی که کوه از یک آتشفشان تشکیل شده است، اما فاقد فوران ثبت شده و خفته است. یک سیستم کابلی می تواند بازدید کنندگان را تا 3800 متر (12،500 فوت) جا به جا کند و صعودها را به سمت قله تسهیل کند.

کوه البروس روسیه

دره چشمه های آب گرم

دره چشمه های آب گرم واقع در شبه جزیره Kamchatka در شرق دور روسیه، دومین میدان چشمه های آب گرم در جهان است. دره چشمه های آب گرم در سال 1941 توسط دانشمند محلی تاتیانا اوستینوا کشف شد و از آن زمان به یک جاذبه گردشگری محبوب در کامچاتکا تبدیل شد و مورد توجه دانشمندان و گردشگران قرار گرفته است.

چشمه های آب گرم روسیه

جزیره شگفت انگیز کیژی

جزیره کیژی واقع در کارلیا، منطقه ای در شمال غربی روسیه که با فنلاند هم مرز است، به دلیل داشتن موزه ای بی نظیر در فضای باز مشهور است. کارلیایی ها از قرن 13 در این منطقه زندگی می کنند و بین فرهنگ های شرق و غرب پراکنده شده اند. مجموعه موزه جزیره کیجی شامل کلیسای بلند 120 متری که توسط 22 گنبد احاطه شده است. سایر جاذبه های گردشگری شامل ده ها خانه چوبی، آسیاب های بادی، نمازخانه ها و انبارها است. فرهنگ دهقانان در این جزیره با نمایش های هنری و گروه های عامیانه نمایش داده می شود.

موزه جزیره کیژی روسیه

کلیسای جامع سنت سوفیا، نووگورود

کلیسای جامع سنت سوفیا واقع در نوگورود، قدیمی ترین شهر روسیه، در محدوده کرملین این شهر واقع شده است. کلیسای جامع قدیمی با ارتفاع 125 فوت و با پنج گنبد دیدنی آراسته شده است و قدیمی ترین ساختمان کلیسای روسیه است. کلیسای جامع سنت سوفیا دارای مجموعه ای از آثار باستانی مذهبی از جمله خدای مادراست، نمادی که افسانه می گوید نوگورود را از حمله در سال 1169 نجات داده است. سه ورودی کلیسای جامع نیز به قرن دوازدهم برمی گردد.

کلیسای جامع سنت سوفیا نووگورود روسیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی