آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

۰

سفر به آنتالیا، مدرن ترین شهر ترکیه

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷ ب.ظ

ترکیه، کشور ماه و خورشید

کشوری با نقشه ی مستطیلی شکل که در یکی از بهترین مناطق کره زمین واقع شده است و در اصل کشور آسیایی اروپایی محسوب می شود.
ترکیه به واسطه نزدیکی به ایران و برخورداری از آب و هوای متنوع که 4 منطقه آب و هوایی در دل خود جای داده است و همچنین فرهنگ و تمدن غنی همواره مورد توجه گردشگران می باشد که ایرانی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و سالانه با خرید تورهای ترکیه به این کشور سفر می کنند.

آنتالیا، مدرن ترین شهر ترکیه

شهری در غرب ترکیه که از مقاصد گردشگری محبوب در دنیا می باشد و در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد و برای افرادی که علاقه مند به دریا و آرامش آن هستند بسیار مناسب است. از طرفی علاوه بر طبیعت و ساحل بی نظیر این شهر، آثار باستانی زیادی در آنتالیا قابل مشاهده هستند.
آب و هوای آنتالیا نیز مدیترانه ای می باشد به این معنا که دارای تابستان گرم و خشک و زمستان معتدل و بارانی.
تفریحات شبانه در آنتالیا، دیسکو اینفرنو آنتالیا، رفتینگ و آفرود جز سرگرمی و تفریحاتی به شمار می روند که در کنار جاذبه های این شهر دلایلی می باشند که مردم به دنبال خرید تور ارزان آنتالیا هستند.

جاذبه های گردشگری آنتالیا، دیدنی هایی در کنار ساحل مدیترانه

آنتالیا که یکی از مکان های توریستی در جهان شناخته میشود سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از نقاط مختلف دنیا می باشد که دارای جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی و تاریخی بسیار زیادی می باشد که برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. پارک آبی آکوالند آنتالیا: پارک آبی آنتالیا آکوآلند به دلیل تنوع تفریحات از جمله نمایش دلفین ها و برنامه های شاد موسیقی و مسابقه های هیجان انگیز بسیار شهرت دارد.این پارک دارای انواع سرسره های آبی روباز، سرپوشیده و تونلی و استخر است.
  2. مراد پاشا عثمانی: مسجد مراد پاشا یکی از جاذبه های آنتالیا می باشد به صورت یک گنبد بر روی یک ده ضلعی بزرگ بیرون از محوطه کاخ در خیابان کاظم اوز آلپ ساخته شده است.
  3. مرکز خرید مارک آنتالیا: آخرین محصولات مد و فشن، سرگرمی، غذا و  محصولات تکنولوژی  در فضایی به مساحت 51،000 مترمربع با نام مرکز خرید مارک گرد هم آمدند و مردم علاوه بر خرید می توانند در رستوران ها آن حضور داشته باشند.

در آنتالیا بیشتر گردش کنیم

اقامتی راحت در هتل های آنتالیا

آنتالیا به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سرتاسر دنیا است به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده است که از پرطرفدار ترین هتل های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. هتل گرانادا لاکچری بلک: هتل تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا کشور ترکیه قرار دارد که یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر آنتالیا به شمار می رود و از امکانات ویژه ای برخوردار است.
  2. کاروانسرای لارا آنتالیا: هتل کاروانسرای لارا که به صورت U ساخته شده است تنها 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد.
  3. هتل تایتانیک بیچ لارا: هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ لارا در شهر آنتالیا مانند یک کشتی کروز ساخته شده است، این هتل ساحلی با دارا بودن مساحتی بالغ بر 95 هزار متر مربع دارای زیبایی ها و امکاناتی است که هر توریست و گردش گری را به سمت خود جذب می کند

ایرلاین های عرضه کننده بلیط هواپیما آنتالیا

بسیاری از ایرلاین ها در سراسر دنیا ارائه دهنده بلیط هواپیما آنتالیا هستند که برای نمونه می توان به ایرلاین های زیر اشاره کرد:
پگاسوس ایرلاین (Pegasus Airlines)، سان اکسپرس (SunExpress)، آذربایجان ایرلاینز (Azerbaijan Airlines)، قطرایرویز (Qatar Airways)، اطلس گلوبال (AtlasGlobal)، ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines)، لوفتهانزا (Lufthansa)، فین ایر (Finnair)، هواپیمایی بروکسل (Brussels Airlines)، ایزی جت (easyJet)، ایرفلوت (Aeroflot)

برپایی جشن نوروز99 در آنتالیا

با فرا رسیدن عید نوروز مردم ترکیه نیز همچون ایرانیان این روز را جشن می گیرند و به استقبال یکدیگر می روند؛ از طرفی علاوه بر آداب و رسومی که در این ایام وجود دارد، فستیوال ها و جشنواره های جذابی نیز در آنتالیا برگزار می شوند که گذراندن سال نو در این شهر با تور آنتالیا نوروز 99 می تواند سفری خاطره انگیز برای ایرانیان باشد.

ترکیه از زبان خبرگزاری ها

تنها ردپاهای تاریخی وسیع در سالن های کوچک
 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی