آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

۰

کشورآسمانی را بشناسیم

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

چین، کشور آسمانی

چین، کشوری در شرق آسیا که با مساحت ۹٬۵۹۶٬۰۰۰ کیلومتر مربع، چهارمین کشور بزرگ دنیا و همچنین پرجمعیت ترین کشور جهان می باشد.

چین با  کشورهای روسیه، مغولستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، هندوستان، نپال، بوتان، برمه، ویتنام، کره شمالی مرز زمینی دارد و همچنین تحت احاطه دریای چین شرقی، خلیج کره، دریای زرد، و دیگر آبهای آزاد می باشد.

کشور چین به دلیل داشتن وسعت زیاد و تاریخ بسیار غنی همواره جز کشور های موثر  در تمام دنیا بوده و می باشد و امروزه به یکی از قطب های تجارت در دنیا تبدیل شده است.

خرید تور چین می تواند جذاب ترین کار برای دیدن این کشور متمدن و زیبا باشد.

آب و هوای چین

باتوجه به این که چین از وسعت زیادی برخوردار می باشد بنابراین شرایط آب و هوایی گوناگونی دارد  بر اساس تنوع شرایط آب و هوایی در چین، آب و هوای این کشور به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم بندی می شود ؛ معمولا شهر های توریستی چین دارای آب و هوا گرم میباشد و شهرهای پکن و شانگهای را معمولا در فصل زمستان بیشتر سفر کرده تا  گرمی هوا را تجربه نکنند.

در این میان شهرهای توریستی مانند  پکن و شیان شهرهای خشکی هستند که در تابستان ها گرم و در زمستان ها بسیار سرد می باشند و همچنین دیگر شهر مهم چین مانند شانگهای در فصل بهار  تحت تاثیر باران ‌های موسمی است ، همچنین تابستان ‌هایی گرم و زمستان‌ هایی  معتدل دارد .

جاذبه های گردشگری چین، دیدنی هایی از جنس تاریخ و طبیعت بی نظیر

چین از آن دسته کشورهایی می باشد که در هر نقطه و شهرش، طبیعت های بی نظیر و زیبایی دارد همچنین باتوجه به قدمت و تمدن این کشور و فراز و نشیب هایی که در طول تاریخ گذرانده، آثار باستانی فراوانی در آن جا قابل مشاهده هستند که میتوان به جاذبه های زیر اشاره کرد .

معبد بهشت در پکن

برج های طبل و ناقوس پکن

دیوار چین

در چین بیشتر گردش کنیم

 

تجربه اقامتی آسان در هتل های چین

کشور چین به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سرتاسر دنیا است به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده است که از پرطرفدار ترین هتل های چین می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل مرکور وانشانگ پکن

هتل واندا ریلم بیجینگ پکن

هتل مارکوپولو پارک ساید پکن

ایرلاین های عرضه کننده بلیط هواپیما چین

هواپیمایی چایناساترن ، امارات ، قطر ایرویز ، ماهان ایر  و عمان ایر ، خطوط هوایی می باشند که ارائه دهنده بلیط هواپیماپکن هستند.

برپایی جشن نوروز99 در چین

با فرا رسیدن عید نوروز مردم ایران به دنبال این هستند تا از تعطیلات خود لذت ببرند با این حال چین باتوجه به جاذبه های بی شمار و مردم خونگرم و طبیعت بی نظیری که دارد می تواند گزینه ای جذاب برای سفر در فصل بهار باشد و این امر با خرید تور چین نوروز 99 به وقوع می پیوندد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی