آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ب.ظ

۰

انسان ذاتا موجودی کنجکاو می باشد و همواره علاقه مند است تا در حوزه های مورد علاقه خود به ماجراجویی بپردازد. از طرفی یکی از راه های رسیدن به پاسخ خیلی از پرسش ها و همینطور بدست آوردن تجارب، سفر می باشد و به همین دلیل است که می گویند بسیار باید سفر کرد تا پخته شود خامی. 

به همین دلیل قصد داریم سفری ماجراجویانه به چند نقطه در جهان داشته باشیم و جواب بسیاری از پرسش ها را بدست آوریم.

 

ماجراجویی در بناهای تاریخی گرجستان

 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از الفبای سفر، گرجستان سرزمینی از سنگ‌ها، قلعه‌ها و صومعه‌های قرون وسطایی، تپه‌های سبز، کوه‌های باشکوه، غارهای عمیق و سواحل سنگی است از طرفی قدمت این کشور می تواند بهانه ای خوب برای یک سفر ماجراجویانه در دل تاریخ باشد.

کلیسای تاریخی کاتسخی گرجستان نمونه ای عالی می باشد که بر روی سنگی با ارتفاع 40 متر ساخته شده است و بازدیدکنندگان برای تماشای آن می بایست از پلکان تعبیه شده بالا بروند.

 

 

در موزه ملی آذربایجان چه می گذرد؟

 

این بار نوبت آذربایجان برای ماجراجویی در تاریخ است و موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان که از جاذبه های گردشگری باکو به حساب می آید بهترین گزینه ممکن می باشد.

 

به نظر وبسایت جام جم، این موزه از بخش‌های مختلفی از جمله تاریخ مدرن، مردم‌ شناسی، تاریخ باستان و قرون وسطای جمهوری آذربایجان، گردش علمی، آزمایشگاه برای بازسازی موزه، صندوق سکه‌شناسی (شامل مجموعه‌ای از یوگنی پاخوموف)، طراحی هنر و کتابخانه تشکیل شده است که بیش از 2 هزار نمایشگاه در آن برگزار می گردد و از بهترین مکان ها برای گردش در دل تاریخ گسترده این کشور باشد.

 

ماجراجویی در گوشواره هند

 

به ادعای اقتصاد نیوز و به نقل از الفبا، سریلانکا توسط مارکو پولو به عنوان یکی از بهترین جزایر جهان توصیف شده است و دارای تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال می رسد. اگرچه کوچک است، اما در این کشور تاریخ، طبیعت و زیبایی بسیاری مشاهده شده است.

سواحل، جنگل ها، مزارع چای، معابد و دیگر جاذبه های گردشگری سریلانکا گردشگران را به خود جذب می کند و مقصدی ایده آل برای یک سفر ماجراجویانه می باشد.

معبد دندان بودا و مجسمه های بودا نمونه هایی از بهترین جاذبه های گوشواره هند برای رسیدن به پرسش هایی از تاریخ و فرهنگ و رسومات مردم سریلانکا می باشد.

 

 

سفری به پهناورترین کشور آسیا 

 

به گزارش فردا نیوز، چین به لطف ابعادی که دارد یک مقصد توریستی و دامنه ای بی حد و حصر را برای یک گردشگری عالی ارائه می دهد و در آن جا می توان با انواع پدیده های زمین شناسی و جاذبه های تاریخی مواجه شد.

شهر ممنوعه چین یکی از بهترین مکان ها برای سفر ماجراجویانه می باشد که این شهر به روایتی وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در جهان را در اختیار دارد و مجموعه ای از قصرهای سلطنتی و زیبا در این شهر گردهم آمده اند که روزگاری محل زندگی امپراطورهای سلسله های مختلف چین بوده است و چون ورود افرادی غیر از خاندان امپراطور به آن ممنوع بوده، نام «شهر ممنوعه» روی آن گذاشتند.

 

اقامت راحت بعد از یک سفر پر از ماجرا

 

اما اقامت راحت یکی از ملزومات در سفر عالی می باشد و هتل هایی چون مارکوپولو پارک ساید پکن چین، واندا ریلم بیجینگ چین، سفیا هتل تفلیس، روسل هتل باکو و هتل مرکور وانشانگ چین نمونه هایی از بهترین هتل ها برای آن دسته از افرادی هستند که بعد از بک سفر ماجراجویانه قصد دارند تا راحتترین اقامت خود را تجربه نمایند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی