آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱ ق.ظ

۰

تور تایلند لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱ ق.ظ

تور تایلند 1400+ بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

 

تور تایلند 1400 🥇اگر قصد خرید و یا رزرو ارزانترین تور تایلند لحظه آخری را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف مشاهده نمایید.


به راستی چرا تور مسافرتی تایلند جز ده تور گردشگری برتر در جهان است از بین این همه تعداد کشور؟ تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در جهان است که معابد شگفت انگیز آنجا در کنار طبیعت، تفریحات متنوع و هتل های لوکس شما را دعوت به سفر در این سرزمین می کنند. اگر یکبار تور تایلند را خریداری کنید بار دیگر هم دنبال رزرو و خرید آن هستید. در ضمن برای رزرو تور تایلند 1400 می توانید با کارشناسان ما در بخش تور خارجی الفبای سفر در ارتباط باشید.

📦پکیج تور تایلند 1400 الفبای سفر

پکیج آفر تور تایلند الفبای سفر به شکل زیر می باشد:

  1. بیمه مسافرتی
  2. گشت شهری رایگان
  3. بلیط رفت و برگشت هواپیما
  4. تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان تای یا تایندی
  5. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت کاملا رایگان
  6. انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج تور تایلند
  7. رزرو هتل تایلند

💵 قیمت تور تایلند 1400

قیمت تور تایلند براساس قیمت بلیط هواپیما تایلند پرواز ایرانی (ماهان) و پرواز خارجی (بانکوک ایر، جت آسیا، آسین ایر، آسیا آتلانتیک و ... ) به مقصد تایلند و قیمت رزرو هتل تایلند متفاوت و متغییر است. در نظر داشته باشید هتل های نزدیک به مرکز شهر هزینه های بیشتری دارند.

💲 تجربه خرید تور تایلند

دیگر نگران قیمت تور تایلند نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) و تور ارزان قیمت تایلند، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور تایلند را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور تایلند لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز ایرانی یا خارجی به مقصد تایلند) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.
آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور تایلند (بانکوک، پاتایا و پوکت) است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان تایلند به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

⏰ تور لحظه آخری تایلند

آژانس مسافرتی الفبای سفر ارائه دهنده بهترین تورهای لحظه آخری تایلند می باشد که با هدف ارائه بهترین قیمت تور مسافرتی و جلب رضایت مسافران بهترین خاطره را برای آنها به یادگار خواهد گذاشت. توصیه آژانس مسافرتی الفبای سفر به شما مسافرانی که میخواهید از تورهای لحظه آخری تایلند استفاده کنید این است که:

  برای خرید این تورها عجله نکنید چرا که یک ندانم کاری باعث میشود که این درصد تخفیف طوری زنده شود که انگار هیچ تخفیفی شامل حال شما نشده است .
  جستجو کنید تا اطلاعات خوبی به دست آورید. بهتر است با کسانی که از این تورها استفاده میکنند صحبت کنید و راه چاره را بپرسید.
  در تورهای لحظه آخری هیچ واسطه گری وجود ندارد پس پول را مستقیم واریز نمایید تا یک مسافرت با کیفیت داشته باشید

✉ اخذ ویزای تایلند

برای اخذ ویزای تایلند میبایست گردش حساب 1 ماه آخر حسابتان را ارائه کنید. مبلغ گردش حساب ویزای تایلند باید بالای 7,000,000 تومان باشد. در کنار آن مدارکی چون پاسپورت با 7 ماه اعتبار، 2 قطعه عکس رنگی 3×4، کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و فرم درخواست ویزای تایلند را می بایست همراه خود داشته باشید.

✈️ تور هوایی تایلند

همانطور که میدانید پرواز مستقیم از ایران به بانکوک تایلند وجود دارد اما ما علاوه بر ایرلاین هایی که بصورت مستقیم پروازها را انجام می دهند به سایر شرکت های هواپیمایی که در تور هوایی تایلند ممکن است به چشمتان بخورد اشاره کرده ایم:

  • ماهان 
  • ترکیش 
  • قطر ایرویز
  • ایرفلوت 
  • عمان ایر 
  • امارات 
  • کویت ایرویز 

🍁 تور تایلند پاییز 1400

اواخر سپتامبر تا اوخر نوامبر تماشایی های تایلند در پاییز کم نیست و اگر تور تایلند مهر 1400 را خریداری کنید میتوانید علاوه بر خرید پکیج ارزان قیمت از حال و هوای پاییزی شهر لذت ببرید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۰
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی