آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ

۰

با ما لبخندی زیبا و جذاب را تجربه کنید

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ

اصلاح طرح لبخند به معنای داشتن دندان های مرتب می باشد که فرد رضایت کامل از لبخند خود داشته و این باعث ایجاد اعتماد به نفس در فرد می شود. در صورتی که دندان های  نامرتب، دارای فاصله زیاد، کوتاه و یا رو به جلو و بد رنگ باشند لبخند را زشت می کند. افرادی که به این عارضه مبتلا هستند، از لبخند زدن خود ناراضی اند که در نهایت اعتماد به نفس خود را از دست داده و کمتر در بین جمع لبخند میزنند. برای زیبا شدن لبخند روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع مشکلات دندان، فک و لثه بیمار اصلاح واجرا می‎شود.که بهتر است که طرح درمان برای نوع مشکل را دکتر متخصص تشخیص دهد تا فرد بخاطر طرح درمان غلط با مشکل رو به رو نشود.

دندان ها بخش مهمی از چهره انسان وسلامتی  را تشکیل می دهد که هر گونه عیب و نقص در آنها می تواند موجب زشت شدن چهره انسان بشود. بنابراین نمی توان به سادگی از کنار آنها رد شد. ترمیم دندان ها، مراقبت و رعایت بهداشت از جمله مواردی است که می تواند از خراب شدن دندان ها جلوگیری کرد. اما با وجود تمام توصیه هایی که از سوی دندانپزشکان صورت می گیرد، باز هم خراب شدن دندان امری غیر اجتناب است دانش دندانپزشکی برای درمان وارد عمل شده و هر روز نیز شاهد پیشرفت های جدیدی در این حوزه هستیم. ترمیم دندانها، زیباسازی آنها، جراحی لثه، تغییر رنگ دندان، ارتودنسی، پر کردن دندان ها پوسیده , جایگزین کردن دندان های از دست رفته ,بلند کردن طول دندان ها,روکش کردن دندان ها و.... همگی تحت عنوان اصلاح طرح لبخند صورت می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره طرح لبخند، دندان پزشک ترمیمی، دندانپزشک زیبایی به  سایت زیر مراجعه کنید.

www.drmabolghasemi.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی