آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

آخرین مطالب

۳۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

اپلیکیشن های کاربردی در دبی

ما شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با هزینه مناسب برای رزرو تور دبی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور دبی انتخابی خود ببرید. با این حال باتوجه به اینکه ما همواره به دنبال آن هستیم تا در سفرتان به مشکلی برنخورید با معرفی بهترین و کاردردی ترین اپلیکیشن های دبی شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد.
دب ایرپورتس – Dubai Airports
برنامه فرودگاه های دبی که هم در اندروید و هم در آیفون در دسترس است با دسترسی آسان به اطلاعات خدمات و امکانات ، وقت شما را در فرودگاه هر دو فرودگاه دبی راحت تر می کند. می توانید اطلاعات پرواز در زمان واقعی را بررسی کنید ، رستوران ها و سالن های هواپیمایی را پیدا کنید یا مکان مناسبی را برای لذت بردن از برخی خریدها پیدا کنید. نقشه های داخلی تعاملی به شما امکان می دهد همه کارها را بدون اتلاف وقت انجام دهید. اکنون بارگیری کنید و به راحتی سفر کنید!

نرم افزار دبی ایرپورتس

طلابت – Talabat
اگر اهل غذا هستید ، باید Talabat را بارگیری کنید. این یک برنامه تحویل غذا است که در صورت نیاز به سفارش غذا به شما به عنوان یک جهانگردان در دبی کمک می کند. این سرویس 24 ساعته کار می کند.
ویزیت دبی- Visit Dubai
این یک برنامه عالی برای کمک به شما در استفاده از بیشتر وقت خود در دبی با لیست گسترده ای از مکان های دیدنی ، جاذبه ها و فعالیت های خود است. این برنامه به شما امکان می دهد برنامه های سفر سفارشی خود را ایجاد کنید و از ویژگی های آن می توان به مبدل ارز دستی و نقشه های قابل بارگیری اشاره کرد. این برنامه همچنین به شش زبان مختلف – عربی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، روسی و ماندارین در دسترس است. برخی از کاربران با ورود به سیستم برخی از مشکلات را پیدا کرده اند ، اما اکثر آنها با استفاده از برنامه آن را بسیار عالی ارزیابی می کنند.
بنابراین اگر از آن دسته از افراد هستید که تور لحظه آخری دبی را خریداری کردید اما وقت نکردید که درباره دیدنی ها و تفریحات این شهر مطالعه ای داشته باشید حتما قبل از سفر این نرم افزار را نصب نمایید.

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی

نمایی از کاربردهای اپلیکیشن ویزیت دبی
آل ایونت این سیتی – All Events In City
در حالی که این برنامه شامل بسیاری از شهرهای جهانی است ، اما برای یک مسافری جدید که از آنچه در دبی اتفاق می افتد بی خبر است ایده آل می باشد. می توانید رویدادهایی که در دبی اتفاق می افتد را ماه به ماه یا بر اساس دسته بندی مرور کنید.
کاربران می توانند تقویم خود را ایجاد کرده و با جستجو بر اساس دسته بندی یا رویدادهای نزدیک به خود ، آن را با رویدادها پر

این برنامه دارای بسیاری از ویژگی ها و توابع است ، به عنوان مثال: لیست مهمانی ها ، کنسرت ها ، کارگاه ها ، رویدادهای شبکه ای ، رقص ، ورزش و حتی برنامه های غذایی. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد رویدادها را با دیگران به اشتراک بگذارید و بلیط های درون برنامه را خریداری کنید.

دبی مال _ Dubaimall
بزرگترین مرکز خرید جهان قطعاً به یک برنامه خاص خود نیاز دارد. آنقدر بزرگ است که اگر راه خود را نمی دانید ، می توانید گم شوید و در نهایت ساعت ها قدم بزنید قبل از اینکه مغازه ای را که می خواستید به آنجا بروید پیدا کنید.
برنامه دبی مال ، کاربران را از دردسر قرار گرفتن در طبقه نامناسب و در انتهای اشتباه هر کجا که می خواهند بروند، نجات می دهد.
گرچه این تنها راهی نیست که می توانید در دبی مال گم شوید. افراد به طور مرتب فراموش می کنند که در کدام سطح یا منطقه ماشین خود را پارک کرده اند. اگر از خود می پرسید که چگونه کسی ممکن است اتومبیل خود را از کجا پارک کند ، این را در نظر بگیرید: دبی مال دارای 10 سطح پارکینگ و 26 منطقه پارکینگ است.
خوشبختانه ، این برنامه به شما امکان می دهد مکان پارک ماشین خود را ذخیره کنید. و درصورتی که هنوز نتوانید آن را پیدا کنید ، ویژگی “Take Me To My Car” را دارید که می توانید فعال کنید.

قابلیت جالب اپلیکیشن دبی مال

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی الفبای سفر به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۳۷
alefbatour admin

اجاره ماشین در توریستی ترین شهرهای آسیا

سفر ماجراجویانه با تور سریلانکا

سریلانکا، سرزمینی که ترکیبی از بناهای باستانی یاد بود دوران استعمار و همینطور طبیعت سرسیز و بی نظیر به همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند است که هر کسی را مجذوب خود می کند. تور سریلانکا 1400 پیشنهادی از سوی الفبای سفر به شما می باشد که یک سفر خاص در یک کشوری خاص را تجربه کنید.

اجاره ماشبن در سریلانکا

از آنجا که جاده های سریلانکا باریک است ، توصیه می شود یک ماشین جمع و جور اجاره کنید. به علاوه ، این جزیره به اندازه کافی کوچک است تا بتوانید در یک روز حرکت کنید. اگر می خواهید از مناطق مرتفع سریلانکا ، میراث جهانی یونسکو کاوش کنید ، ممکن است بخواهید ماشین های محکم تری اجاره کنید ، زیرا جاده ها ناهموارتر و پرتلاطم تر هستند.
اجاره اتومبیل در سریلانکا بیشترین آزادی را برای شما فراهم می کند و در مقایسه با استفاده از سرویس قطار وقت گیر ، در وقت شما صرفه جویی می کند. غالباً ، وسایل حمل و نقل عمومی نمی توانند مانند یک ماشین شما را به مناطق خاصی برسانند. برای پیمایش در سراسر کشور ، توصیه می شود که دستگاه GPS را از شرکت کرایه اتومبیل خود اجاره کنید که می توانید روزانه حدود  12 دلار آن را تهیه کنید.

اجاره ماشین در سریلانکا

چندین بزرگراه جدید در سریلانکا پیدا خواهید کرد که شرایط رانندگی خوبی را برای اتومبیل اجاره ای شما فراهم می کنند. بزرگراه Colombo-Katunayake فرودگاه بین المللی Bandaranaike را به پل Kelani در ساحل متصل می کند ، مسیری که می توانید با آن 30 متر طی کنید. بزرگراه جنوبی 161 کیلومتر (100 مایل) طول دارد و از جنوب در کوتاوا تا ماتارا امتداد دارد ، در حالی که بزرگراه بیرونی دایره ای بزرگراه جنوبی را به بزرگراه کاتونایاکه متصل می کند.
برای استفاده بیشتر از رانندگی در سریلانکا ، دانستن ساعات شلوغی در جاده ها ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، مهم است. توصیه می شود فقط در ساعات 8:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر یا بعد از ساعت 8 عصر در شهرها و شهرهای بزرگ مانند کلمبو رانندگی کنید.

سفری هیجان انگیز در مالدیو

اگرچه مالدیو برای بسیاری از افراد مقصدی ارزان نیست، اما در سالهای اخیر همواره به یکی از گزینه های سفر تبدیل شده است. ماله پایتخت مالدیو، دارای مجموعه ای از مکانهای دیدنی است که باید در برنامه سفر هر بازدید کننده ای قرار بگیرند. اما اگر تور مالدیو خریداری کردید و خواستید سفرتان متفاوت تر باشد و به هرجایی که علاقه مندید بروید حتما پیشنهاد زیر را بررسی کنید.

نحوه اجاره اتومبیل در مالدیو

هنگام بازدید از مالدیو ، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد. اجاره اتومبیل به شما امکان می دهد در برنامه سفر خود بسته بندی بیشتری انجام دهید ، بنابراین می توانید در مسیرهای مختلف مورد کاوش قرار بگیرید و معتبرترین قسمتهای مقصد مورد نظر خود را کشف کنید.
برنامه های شما هر چه باشد ، داشتن مجموعه ای از چرخ های شخصی ، سطحی از آسایش را فراهم می کند که اتوبوس ها و قطارهای محلی به راحتی فراهم نمی کنند. نیازی به ذکر این فرصت نیست که هر زمان که شما (یا بچه ها) به نوشیدنی یا استراحت حمام نیاز دارید متوقف شوید.

حمل و نقلی راحت در ماله مالدیو

از طریق سایت Orbitz یک ماشین اجاره کنید و بر اساس نوع اتومبیل، دیدگاه مشتریان، قیمت و کمپانی اتومبیل کرایه ای فیلتر کنید تا اجاره ای متناسب با سبک سفر خود پیدا کنید. شما حتی در انتخاب محل تحویل و مشخصات خودرو مانند مسافت پیموده و ما در اینجا برای رسیدن به این هدف به شما کمک خواهیم کرد.

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۱
alefbatour admin

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

 

شهر آلانیا شهری بسیار زیبا است که در دامنه رشته کوه های توروس قرار گرفته است که با باغ های لیمو و پرتغال محاصره شده است.

گزارش آگهی

تفریح و بازدید از دیدنی های آلانیا

شهر آلانیا شهری بسیار زیبا است که در دامنه رشته کوه های توروس قرار گرفته است که با باغ های لیمو و پرتغال محاصره شده است. آلانیا علاوه بر سواحل درجه یک مانند ساحل کلئوپاترا برای مهمانان خود طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری رستوران ها و مراکز خرید را آماده کرده است تا گردشگران تور آلانیا بتوانند اوقات خوشی را در شهر سپری کنند.

 

 شهر آلانیا در قرن چهارم میلادی کشف شد اما امروزه تنها یک اثر از آن زمان به جای مانده است - دیواری از زمان حکومت بیزانس ها قرن ها پیش این دیوار به دور قلعه ای که در شهر آلانیا بوده است کشیده شده بود و طول این دیوار ۸ کیلومتر تخمین زده شده است. امروزه آن قلعه تبدیل به موزه باستانشناسی شده است و برج کیزیل کوله دارای چشم انداز خیره کننده ای به شهر آلانیا می باشد.

 

برای دهه های مختلف آلانیا به عنوان یک پایگاه برای دزدان دریایی مورد استفاده قرار می گرفته است و به همین دلیل است که امروزه توریست ها و گردشگران غارها و تونل های بسیاری را می توانند در شهر آلانیا ببینند که یکی از بی نظیرترین این غارها هار داملاتاش است اما یکی از عجیبترین و حیرت انگیزترین جاذبه های گردشگری آلانیا کشتی سازی می باشد که از دوران سلجوقیان به جای مانده است.

 

 این کشتی سازی به دستر سلطان علاالدین کیقباد ساخته شد که در شمال این کشتی سازی کتیبه ای قرار دارد و در کنار کتیبه یک مسجد از دیگر جاذبه های شهر آلانیا قطعاً برج قرمز با طول و ارتفاع ۳۰ متر در این شهر است که در سال ۱۲۲۶ به دستور سلطان کیقباد ساخته شد و اکنون برج سرخ به نماد شهر آلانیا تبدیل شده است.

 

غارهای آلانیا به طور گسترده ای شناخته شده اند، به ویژه مهمترین آنها - داملاتاش. دیواره ها و طاق های آن پوشیده از استالاکتیت ها و استالاگمیت های باستانی با رنگ های مختلف است که سن آنها بیش از 15000 سال است و هوای غار در حال بهبود است و به بهبودی از بیماری های مختلف تنفسی کمک می کند.



غار فسفریک
سطح فسفری طاقهای سنگی را می بینید و غار عاشقان افسانه ای را حفظ می کند که طبق آن دو انسان عاشقی که از آن عبور کرده اند برای همیشه کنار هم خواهند ماند.

همچنین می توان به ساحل رمانتیک کلئوپاترا ، واقع در دهکده incekum  اشاره کرد که از زیبایی فراوانی برخوردار است.

 

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

 

قلعه سرخ مقابل دریای مدیترانه

 

تجربه تفریحات هیجان انگیز در بدروم

بدروم که یک شهر ساحلی ترکیه است، برای گردشگران تجربه های منحصر به فردی را به جای می گذارد. اگر عاشق خرید کردن و عکاسی از مناظر زیبا هستید و از بازدید آثار تاریخی لذت می برید به شما تور بدروم را پیشنهاد می کنیم.

 

تفریحگاهای ساحلی،بازارهای محلی سنتی با انواع کالاهای متنوع، روستاهای قدیمی، آثار تاریخی کهن و به جای مانده از قرن 15، معابد، عکاسی از مناظر اطراف ساحل، تماشای ماهی ها و گوش دادن به امواج دریایی لاجوردی، غذاهای محلی رنگارنگ و خوش طعم، مساجد مختلف، تنها بخشی جزیی از جاذبه های توریستی بدروم در تور بدروم هستند.

 

از تفریحات بی نظیر بدروم حتما موارد زیر را در سفرتان تجربه کنید:

 

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

 

سواحل زیبای دریای اژه بدروم

تور قایق سواری Ozzlife

تور قایق سواری به عنوان جذاب ترین تفریح بدروم در میان گردشگران معرفی شده است. قایق سواری و یا شناور بودن با یک کروز در اطراف ساحل دیدنی بدروم، تماشای چشم انداز اطراف و لذت بردن از خوردن غذای خوش طعم به همراه نوشیدنی خنک بسیار لذت بخش است.

 

تور سواری با اسکوتر

تور سواری با اسکوتر جدیدترین و تعجب بر انگیزترین راه برای گردش در بدروم است که پر از هیجان و شادی برای کشف زیبایهای این مکان است. پس از دریافت اسکوتر به شما آموزشهای اولیه و نکات ایمنی گفته می شود و یک راهنما نیز شما را در مسیر هدایت می کند.راهنما یک فرد محلی است که با این منطقه آشنا است و از اطلاعات خود برای سرگرمی و آموزش و شادی بیشتر استفاده می کند.

 

ساحل  Yahsi

از میان تمامی سواحل بدروم، ساحل Yahsi یکی از بهترین سواحل است. بر روی یک صندلی راحت بنشنید، نوشیدنی خود را در دست بگیرید و اجازه دهید که نرمی ماسه های طلایی بی نظیر، صدای گوش نواز آب های روشن و کم عمق و نسیم خنک روح شما را نوازش دهد.در اطراف ساحل نیز اغذیه فروشیهایی وجود دارد که برای خرید هر آنچه در طول روز نیاز دارید کافی هستند.

 

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۶
alefbatour admin

راهنمای سفر به ارمنستان

کشور ارمنستان از نظر موقعیت جغرافیایی در مرز میان آسیا و اروپا یعنی بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است.

ارمنستان دارای آب و هوای قاره ایی است به این معنی که تابستانهای گرم و زمستان‌های سرد دارد و در نزدیکی یک کشور محاط در خشکی قرار گرفته است . این کشور در سرزمین قفقاز جنوبی در میان دریای سیاه قرار دارد که از شمال با کشور گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم‌مرز می باشد. مساحت ارمنستان حدود ۲۹,۷۴۳ کیلومتر مربع می باشد

امنیت در ایروان ارمنستان

در سفر به ایروان ارمنستان امنیت به خوبی برقرار است و می توانید حتی شبها نیز به راحتی به گشت و گذار و پیاده روی در شهر بپردازید.آمار جرم و جنایت در این شهر بسیار پایین است اما با این حال بهتر است که موقع استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و مکانهای عمومی بهتر است تا احتیاط کرده و مراقب کیف و وسایل خود باشید.

سفر به ارمنستان

هتلهای ایروان ارمنستان

از هتل های خوب ارمنستان میتوان به هتل نورک رزیدنسایروان، هتل هرازدان ایروان و هتل ایمپریال پالاس ایروان اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

در تور ایروان ارمنستان پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید بهترین هتل در ایروان ارمنستان را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور ایروان ارمنستان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

البته ارمنستان تور ارزان هم دارد و اگر بهترین زمان سفر به ارمنستان را انتخاب کنید، می توانید از آفرهای ویژه ارمنستان ما بهره مند شوید. ارزانترین زمان سفر به ارمنستان وقتی است که سایر مسافرین کمتر درخواست سفر به این کشور زیبا را دارند و شما در این مدت می توانید از ارزانترین تور ارمنستان استفاده کنید. با توجه به اینکه آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور ارمنستان است ما مطمئنیم که آفرهای تور ارمنستان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

مراکز خرید ارمنستان

علاوه بر مراکز خرید لوکس در ارمنستان، مراکز خریدی هم در ایروان وجود دارند که شما می توانید محصولات سنتی ارمنستان را در تور هوایی ایروان از آنها تهیه کنید. زیورآلات، فرش و خوراکی های سنتی چیزهایی هستند که در تور ارمنستان ارزان قیمت بد نیست برای خریدشان اقدام کنید.

ایروان مال یک مرکز خرید بسیار بزرگ در این شهر است که میتوانید انواع مختلف اجناس را در آن ببینید. اگر هم اهل خرید زیورآلات لوکس هستید در تور ایروان باید سری به خیابان شمالی بزنید و به فروشگاه های برند این حوزه در این خیابان نگاهی بیندازید.

اگر برنامه­ ای برای خرید از بهترین مراکز خرید ارمنستان دارید، پیشنهاد میکنیم تور ارمنستان را از دست ندهید و از تور ارزان ارمنستان ویژه فصل تابستان استفاده کنید.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان

دست دادن و روبوسی در هنگام دیدار

برای آشنایی با آداب و رسوم مردم ارمنستان بهتر است بدانید که زمانی که آنها همدیگر را ملاقات می کنند چه رفتاری نشان می دهند. مردم ارمنستان زمانی که همدیگر را می بینند صورت همدیگر را می بوسند که در بین اقوام و خانواده خود این رسم رایج است. خانمها نیز در دیدارها دست یکدیگر را می فشارند.

این همیشه نشانه ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر نیست بلکه یک برخورد ساده برای نشان دادن ارتباط دوستانه است. در تور ایروان با برخورد آنها با یکدیگر آشنا خواهید شد.

سفر به ارمنستان و ایروان

بازدید از دیدنی های ارمنستان

اگر قصد دارید تور ارمنستان ارزان قیمت خریداری کنید چند راه حل پیش رو دارید: اول اینکه بر روی تور لحظه آخری ارمنستان حساب کنید دوم اینکه سفر زمینی را انتخاب کنید و سوم اینکه اگر خواستید به صورت هوایی راهی ارمنستان شوید از ایرلاین های داخلی مثل کاسپین بلیط رزرو کنید.

تجربه سفر به ارمنستان با الفبای سفر

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی  به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۵۵
alefbatour admin

در فصل تابستان هرچند که گرمای فراوانی در جزایر کیش و قشم حکم فرماست اما برگزاری جشنواره های تابستانی و در عین حال عرضه تورهای ارزان قیمت کیش و قشم و همچنین لحظه آخری این انگیزه را در میان گردشگران بوجود می آورد تا در روزهای گرم تابستانی عازم این دو جزیره شوند.

قشم بهتر است یا کیش؟ کدام جزیره را برای سفر تابستانی انتخاب کنیم؟

اما کدام یک بهترین مکان برای سفر است؟ و اینکه چقدر با هم فاصله دارند؟ همراه ما باشید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آنچه ممکن است از این دو جزیره ندانید.

 

فاصله کیش تا قشم روی نقشه

سفر به کیش مروارید خلیج فارس

جزیره کوچک کیش به دلیل داشتن خارق العاده ترین و رنگارنگ ترین صخره های مرجانی در جهان شناخته شده است. اگر کیش را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با آفر تور لحظه آخری کیش از تهران آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

هرچند که تابستان کیش بسیار گرم است اما بسیاری نیز ترجیح می دهند در این موقع از سال با خرید تور کیش تابستان به این جزیره سفر کنند. تفریحات آبی در این موقع از سال به وفور توسط گردشگران در حال انجام است. می توانید با قایق به سمت صخره ها بروید و سواحل خارق العاده کیش را تماشا کنید. آب آنقدر واضح است که ماهی های رنگارنگ را می توان روی سطح آب مشاهده کرد

جالب است بدانید بهترین زمان برای سفر به کیش برای عاشقان ورزش های آبی، تابستان است چرا که در این فصل هوای کیش گرم و شرجی است و جان می دهد برای آب تنی در خلیج فارس، این فصل بسیار مناسب برای آفتاب گرفتن و برنزه کردن است و در تابستان در این جزیره بارندگی به صفر می رسد.

نمایی دیدنی از کشتی یونانی

قشم، شهری مملو از جاذبه های توریستی

جزیره قشم، طیف گسترده ای از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی را ارائه داده است. آب های خلیج فارس، جنگل هایی همچون جنگل حرا، دره ها یی چون دره ستارگان و غارهای بی نظیر مانند غار نمکدان که طویل ترین غار دنیا با 6850 متر است نمونه جاذبه های طبیعی و دست نخورده بزرگترین جزیره جنوبی ایران هستند و با این تفاسیر گزینه تور قشم می تواند بهترین انتخاب برای یک سفر عالی در دامان طبیعتی از جنس دریا و دره هایی که نمونه آن ها در جهان دیده نمی شود باشد. آن دسته از افرادی که دوست دارند به تماشای تاریخ بنشینند می توانند به سوی قلعه پرتغالی ها که توسط پرتغالی ها در حمله به جنوب ایران در قرن شانزدهم ساخته شده بود بروند. کوهستان های نیمه غربی جزیره قشم که 300 کیلومتر مربع وسعت دارند به عنوان ژئوپارک (پردیس زمین شناسی) این جزیره و اولین ژئوپارک ایران در لیست ژئوپارک های تحت حمایت یونسکو در سال 2006 درآمد.

در فصل تابستان گرما به اوج خود میرسد و به دلیل گرمای هوا، مسافران کمتری به این جزیره سفر می کنند اما اگر علاقه مند هستید تا تفریحات آبی را انجام دهید و یا اینکه اجناس را با قیمت پایین تر خریداری کنید در این فصل با تور قشم به این جزیره سفر کنید.

تنگه چاهکوه قشم

فاصله کیش تا قشم چند کیلومتر است؟

فاصله جزیره کیش تا قشم دریایی 225 کیلومتر می باشد که با کشتی حداقل 10 ساعت زمان میبرد و همچنین این سفر با لنج بین 7 تا 10 ساعت نیز به طول می انجامد البته که در نظر داشته باشید زمان سفر کیش به قشم با قایق یا لنج به سرعت آن نیز بستگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۵
alefbatour admin

بهترین هتل های 5 ستاره روسیه | امکانات + عکس و فاصله تا جاذبه ها

بهترین هتل های 5 ستاره روسیه که اغلب در مسکو و سنت پترزبورگ هستند را همراه با قیمت، امکانات و فاصله آنها با جاذبه های گردشگری روسیه مثل میدان سرخ را در اینجا بخوانید

اقامت در هتل های 5 ستاره روسیه از جمله مواردی است که مورد توجه گردشگران تور روسیه قرار می گیرد. باتوجه به این که روسیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی برای ایرانیان می باشد، تعداد قابل توجهی از مسافران ترجیح می دهند تا با رزرو هتل 5 ستاره در روسیه، با یک تیر چند نشان زده و علاوه بر لذت بردن از سفر به روسیه، کیفیت سفرشان را با اقامت در یک هتل لوکس 5 ستاره بالاتر ببرند و خاطراتی خوبی را برای خود در ذهن ثبت کنند. در این صفحه از الفبای سفر می خواهیم تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره روسیه را به شما مخصوصا افرادی که قصد سفر با تور روسیه را دارند معرفی کنیم. برای آشنایی با آنها، همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره بروسکو مسکو (brosko hotel moscow)

هتل 5 ستاره بروسکو مسکو، یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های روسیه است. هتل بروسکو مسکو دسترسی قابل قبولی به نقاط مختلف شهر مسکو روسیه دارد و خدماتی مثل اینترنت، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، و سالن کنفرانس را به مهمانان و گردشگران ارائه می دهد. 

اتاق‌های هتل بروسکو مسکو

اتاق‌های هتل بروسکو دارای تلویزیون، تهویه مناسب، میز، کتری و حمام اختصاصی می باشند. کارکنان هتل بروسکو نیز حداقل به 2 زبان روسی و انگلیسی تسلط داشته و این هتل پذیرش 24 ساعته نیز دارد و اقامتی راحت را برای مهمانان فراهم می کند.

هتل لوکس در مسکو

نمایی از هتل بروسکو مسکو

امکانات هتل 5 ستاره بروسکو مسکو

  • رستوران
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • یخچال
  • بار
  • خدمات اینترنت

جاذبه های نزدیک به هتل 5 ستاره بروسکو

  1. (2کیلومتر) کرملین
  2. (2.1کیلومتر) میدان سرخ
  3. (2.3کیلومتر) تئاتر بولشوی
  4. (2.4کیلومتر) گالری ترتیاکوف
  5. (4.2کیلومتر) استادیوم المپیک
  6. (405کیلومتر) استادیوم لوژنیکی

هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو (golden ring Hotel moscow)

هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو اتاق های بسیار زیبا را با دکوراسیونی کلاسیک به گردشگران تور روسیه هدیه می کند. این هتل دو رستوران با چشم انداز پانوراما و اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، WiFi رایگان دارد. حمام های هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو دارای تنپوش، دمپایی و لوازم بهداشتی هتلی می باشند. همچنین این هتل تا ایستگاه مترو Smolenskaya پنج دقیقه و به صورت پیاده روی فاصله دارد.
وبسایت هتل:
www.hotel-goldenring.ru/

هتل گلدن رینگ مسکو

هتل گلدن رینگ مسکو روسیه

امکانات هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو

  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار
  • امکانات ورزشی
  • خدمات اینترنت

هتل 5 ستاره رادیسون رویال مسکو (radisson royal Hotel moscow)

هتل پنج ستاره رادیسون رویال مسکو در تقاطع خیابان های کوتوزوسکی پروسپِکت و نووی آربات قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی ونوکووا حدود 31 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در حدود 35 کیلومتر می باشد. همچنین هتل رادیسون رویال مسکو در حدود 65 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دوموده ‌دوو فاصله دارد. هتل رادیسون رویال به عنوان یکی از آسمان خراش های معروف مسکو روسیه هم شهرت دارد. این هتل بخاطر قرار گیری در نزدیکی رود مسکوا، منظره ای زیبا را به مهمانان خود نمایش می دهد. همچنین طراحی داخلی واحدهای اقامتی لوکسی و تازه بازسازی و تجهیز شده نیز، سفری خوش را برای گردشگران رقم می زند. در هتل رادیسون رویال 11 رستوران و چهار بار در حال فعالیت می باشند. رستوران های هتل انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، دریایی و دیگر غذاهای بین المللی را به همراه نوشیدنی و اسنک های بسیاری، سرو می کنند. ساعت تحویل اتاق در هتل رادیسون رویال مسکو از ساعت 15:00 و ساعت تخلیه نیز تا ساعت 13:00 بعد از ظهر ممکن است. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نمی باشد.

هتل رادیسون رویال مسکو

هتل رادیسون رویال لوکس ترین هتل مسکو

امکانات هتل 5 ستاره رادیسون رویال مسکو 

  • رستوران
  • فروشگاه
  • آسانسور
  • نگهداری بچه
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • یخچال
  • کافه
  • بار
  • امکانات ورزشی
  • امکانات تفریحی
    خدمات اینترنت

فاصله جاذبه های دیدنی روسیه در مسکو تا هتل رادیسون رویال

  1. (3.2کیلومتر) کرملین
  2. (3.4کیلومتر) میدان سرخ
  3. (1.7کیلومتر) خیابان آربات
  4. (3.5کیلومتر) مرکز خرید گام
  5. (5کیلومتر) ورزشگاه المپیک
  6. (700متر) ایستگاه مترو کیوسکایا
  7. (1.4کیلومتر) ایستگاه مترو باریکادنایا

چه چیزهایی درباره سفر به روسیه به کارمان می آید

همه چیز درباره روسیه که با دانستن آن ها شگفت زده می شوید

اطلاعات پرواز مستقیم به روسیه

هزینه های سفر به مسکو

 

هتل 5 ستاره گاما سنت پترزبورگ (gamma Hotel saint petersburg)

هتل 5 ستاره گاما سنت پترزبورگ در 3 کیلومتری کلیسای جامع سنت اسحاق  (Saint Isaac's) واقع شده است و دارای رستوران Nok با غذاهای اروپایی، بار Sculptors و آبگرم NERO در هتل می باشد. هتل گاما در فاصله 1.9 کیلومتری تئاتر Mariinsky قرار دارد و ساختمان Admiralty نیز سه کیلومتر از این هتل دور است. یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی روسیه که میدان قصر می باشد، 3.6 کیلومتر با هتل گاما سنت پترزبورگ فاصله دارد. همه اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون با کانال های ماهواره ای هستند. یک مجموعه مینی بار و چای نیز در هتل وجو دارد. سرویس های بهداشتی خصوصی دارای دوش حمام، سشوار، حوله و دمپایی هستند. با اقامت در این هتل از WiFi رایگان نیز برخوردار خواهید شد. سرو صبحانه هم هر روز صبح در هتل انجام می شود. پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد و پرسنل به زبان های انگلیسی و روسی صحبت می کنند.

امکانات هتل 5 ستاره گاما سنت پترزبورگ

  • رستوران
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • سشوار
  • یخچال
  • سرویس فرنگی

هتل 5 ستاره سوکوس پالاس بریج سنت پترزبورگ (sokos palace bridge Hotel saint petersburg)

با خدمات کلاس جهانی در Solo Sokos Hotel Palace Bridge درمان افراد مشهور را انجام دهید
هتل 5 ستاره سوکوس پالاس بریج سنت پترزبورگ در جزیره Vasilyevsky، پانزده دقیقه پیاده روی تا موزه هرمیتاژ فاصله دارد. این هتل با یک استخر سرپوشیده، 8 سونا مختلف و Snow Paradise با دمای -15 درجه سانتیگراد از میهمانان خود استقبال می کند. گردشگران همچنین می توانند از انواع مختلف و همچنین مرکز تناسب اندام هتل استفاده کرده و از سفر خود لذت ببرند. در طبقه دوم هتل نیز باشگاه گلف سرپوشیده Gorki واقع شده است. اتاقهای بزرگ با تلویزیون صفحه تخت، حمام با دوش هوشمند و همچنین WiFi رایگان، از دیگر امکانات این هتل می باشد. هتل 5 ستاره سوکوس پالاس بریج سنت پترزبورگ دارای چندین رستوران و کافه می باشد.

هتل سوکوس سن پترزبورگ

نمایی جالب از هتل سوکوس سن پترزبورگ

امکانات هتل 5 ستاره سوکوس پالاس بریج سنت پترزبورگ

  • 2 استخر شنا
  • وای فای
  • پارکینگ
  • مرکز آبگرم و تندرستی
  • اتاقهای خانوادگی
  • حیوانات خانگی
  • بار

هتل دومینا پرستیژ سنت پترزبورگ (domina prestige Hotel saint petersburg)

وبسایت هتل:

spb.dominarussia.com/

هتل 5 ستاره دومینا پرستیژ سن پترزبورگ (Domina Prestige) تا کلیسای جامع سنت آیزاک (St. Isaac’s Cathedral) دو دقیقه با پیاده روی فاصله دارد. دومینا پرستیژ مجهز به سیستم تهویه هوا در اتاق ها، WiFi رایگان و کتری برقی است و تمام اتاق های آن راحت و همراه با دکوراسیون زیبا می باشد. اتاق های هتل 5 ستاره دومینا پرستیژ سن پترزبورگ دارای یک میز کار، گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت می باشند.
با اقامت در این هتل می توانید برای میل کردن غذای ایتالیایی به رستوران آرکوبالنو (Arcobaleno) و یا برای گذراندن وقت به بار نوواکوکتیل (Nova Cocktail) که دارای اجرای زنده پیانو و نمایش فیلم می باشد، بروید. از این هتل دو دقیقه پیاده روی تا ایستگاه اتوبوس میدان سنت آیزاک (St. Isaac’s Square) در خیابان مالایا مورسکایا و همچنین فاصله کمی تا ایستگاه قطار دارید. موزه هرمیتاژ سن پترزبورگ نیز فقط یک کیلومتر با این هتل فاصله دارد و برای رفتن به فرودگاه بین المللی Pulkovo سی دقیقه رانندگی در پیش دارید.

هتل دومینا پرستیژ سن پترزبورگ

امکانات هتل دومینا پرستیژ سن پترزبورگ

  • رستوران
  • ورود حیوانات
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار
  • امکانات ورزشی
  • امکانات تفریحی
  • خدمات اینترنت

⭐⭐⭐⭐⭐

❗ سوالات متداول 

هتل 5 ستاره دومینا پرستیژ به موزه هرمیتاژ نزدیک تر است یا هتل سوکوس پالاس بریج؟

فاصله هر دو هتل تا موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ تقریبا یکسان و حدودا پانزده دقیقه پیاده روی دارد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل گلدن رینگ مسکو کدام است؟

این هتل تا ایستگاه مترو Smolenskaya پنج دقیقه و به صورت پیاده روی فاصله دارد.

ساعت چک این و چک اوت هتل 5 ستاره رادیسون رویال مسکو چه زمانی است؟

ساعت تحویل اتاق در هتل رادیسون رویال مسکو از ساعت 15:00 و ساعت تخلیه نیز تا ساعت 13:00 بعد از ظهر ممکن است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۳
alefbatour admin

جاهای دیدنی روسیه | به همراه عکس و معرفی کامل

جاهای دیدنی روسیه مخصوصا در شهرهای سنت پترزبورگ و مسکو در طول سال چون زمستان بی نظیرند با ما باشید برای معرفی و بررسی چند مکان دیدنی روسیه به همراه جاذبه های طبیعی که با تماشای عکس و دیدن واقعیات آن ها شگفت زده می شوید

روسیه وسیع ترین کشور دنیا از نظر مساحت و 11 منطقه زمانی مختلف دارد.  این کشور وسیع و پهناور از جذاب ترین مکان های دیدنی را از ادوار مختلف در خود جای داده است. در این بخش از الفبای سفر می خواهیم ده تا از بهترین جاهای دیدنی روسیه را به شما مخصوصا افرادی که با تور روسیه عازم این کشور هستند معرفی کنیم که هرکدام از آن ها دنیای شگفت انگیزی را در خود جای داده اند. برای گردش در روسیه ما را همراهی کنید.

موزه جنگ جهانی دوم مسکو

موزه جنگ جهانی مسکو در سال 1993 در پارک بزرگ پابدو یا همان پارک پیروزی بنا شد. موزه جنگ جهانی از دو قسمت تشکیل شده که بخشی از آن سلاح های نظامی و تصاویر مربوط به جنگ و نام سرداران و مبارزان در معرض دید عموم قرار گرفته است. فضای آزاد موزه جنگ جهانی هم به ادوات نظامی بزرگ مثل تانک، توپ‌ها و همچنین هواپیماهای جنگی اختصاص داده شده است. در تالارهای این موزه تاریخ جنگ کبیر میهنی سال های 1945-1941 در آن به نمایش گذاشته شده است. در نظر داشته باشید موزه جنگ جهانی دوم مسکو با کمک های خیریه مردم و پول پرداخت کنندگان مالیات بنا شده است.
کلکسیونی از پول هایی که کشورهای مناطق اشغال شده، از مواردی است که در بازدید از این موزه با آن روبرو خواهید شد. اونیفورم ارتش شوروی، وسایل معیشتی نظامی و غیرنظامی مربوط به سال های 1940 نیز در این موزه خودنمایی می کنند. همچنین سالن اشک مادر که در در آن در بالای مجسمه ی مادر، اثر هنری شیشه ای تشکیل شده از 27000000 قطعه کریستال برای یادبود 27000000 شهید شوروی در جنگ جهانی دوم نصب گردیده است، شما را شگفت زده خواهد کرد.

موزه جنگ جهانی دوم

موزه جنگ جهانی دوم مسکو روسیه

هتل های مسکو نزدیک به موزه جنگ جهانی

  • (2735متر) پروتون
  • (1745متر) پارک هتل فیلی
  • (2816متر) هتل اونیورسیتتسکایا
  • رستوران های نزدیک به موزه جنگ جهانی
  • (1094متر) لطف بار
  • (981متر) آسیا هال
  • (997متر) براسری

✮ همه چیز درباره روسیه که با دانستن آن ها شگفت زده میشود

☀ شب های سفید سنت پترزبورگ وقتی که تاریکی حریف روشنایی نمی شود. 

نگارخانه ترتیاکوف مسکو

نگارخانه تریتاکوف مسکو از بزرگترین موزه های روسیه است. این موزه بیشتر از 100 هزار اثر هنری نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی و ... را در خود جای داده و تاریخ هنر روسیه را به نمایش گذاشته است. مجموعه ترتیاکوف را پائول ترتیاکوف، مالک یک شرکت نساجی بزرگ، بنا نهاد. ترتیاکوف این ملک را در سال 1852 خریداری و مجموعه بزرگی از آثار هنری را به آن انتقال داد. پائول ترتیاکوف در اوت 1892 مجموعه ترتیاکوف را به مسکو معرفی و در سال 1898 درگذشت. که البته پس از مرگ او این مجموعه به سرعت گسترش پیدا کرد.

گالری ترتیاکوف روسیه

نگارخانه ترتیاکوف مسکو

هتل های مسکو نزدیک به نگارخانه ترتیاکوف

  • (611متر) هتل مده آ
  • (305متر) پارک این سادو
  • (402متر) هتل کاداشوسکایا
  • رستوران های نزدیک به نگارخانه ترتیاکوف مسکو
  • (144متر) وبانی
  • (96متر) کافه سوک
  • (177متر) ترتیاکووکی

موزه و کاخ کرملین مسکو

کاخ کرملین مسکو متشکل از چهار قصر و چهار کلیسا می باشد ‌که در حال حاضر محل سکونت رئیس جمهور روسیه است.  کرملین شکلی مثلثی دارد و با ارگ کرملین مسکو (روسی: Московский Кремль) یک قلعه تاریخی بشمار می آید و مجموعه ای از چند کاخ و تعدادی کلیسا است. کلیسای جامع اوسپنسکی بزرگترین کلیسای کرملین محسوب می شود و بین سال های ۱۴۷۵ تا ۱۴۷۹ بنا شده است. تزارها نیز در این کلیسا مراسم تاج گذاری را برگزار می‎کردند. میراث تاریخی پرشور مسکو نیز در موزه کرملین دیده می شوند. در موزه کرملین لوازم خانگی، جواهرات، شیشه آلات، لباسهای سلطنتی و سلاحهایی از دوره های مختلف روسیه وجود دارند. کاخ موزه کرملین علاوه بر اینکه مرکز نخبگان سیاسی بود، مرکزی مذهبی نیز به شمار می رفته است.

کرملین روسیه

نمایی از موزه کرملین روسیه

زمان بازدید از کاخ کرملین: 

برای بازدید از کاخ موزه کرملین می توان به جز پنجشنبه ها که تعطیل است، از ساعت 10 تا 17  به آنجا بروید.

وبسایت موزه کرملین: https://www.kreml.ru/

هتل های مسکو نزدیک به کاخ کرملین

(514متر) هتل مسکوا
(579متر) هتل نشنال مسکو
(514متر) هتل فور سیسن مسکو
رستوران های نزدیک به کاخ کرملین
(321متر) کافه بوسکو
(386متر)استولووایا57
(402متر) کافه بار بی کیو

کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ

کلیسای اسحاق سن پترزبورگ روسیه یادبود اسحاق مقدس است و در سال 1710 احداث شد که تا به حال چهار بار تجدید بنا شده است. ساختمان کنونی کلیسای اسحاق در سال های 1818 تا 1858 توسط معمار فرانسوی مانفران احداث شد. شهر سنت پترزبورگ را تزار پتر کبیر در حدود ۳۰۰ سال پیش احداث کرد و تا حدود ۲۰۰ سال یعنی زمان شوروی، پایتخت روسیه بود. بزرگ ترین کلیسای سنت پترزبورگ که چهارمین کلیسای بزرگ دنیا نیز محسوب می شود، کلیسای جامع سنت اسحاق می باشد و ساخت آن ۴۰ سال زمان برده است. این کلیسا حدودا ۱۰۰ متر ارتفاع دارد و به سبک کلاسیک روسی ساخته شده است. گنبد طلایی کلیسای اسحاق مقدس، از تمام نقاط شهر قابل دیدن است. بهتر است بدانید این کلیسا ظرفیت 14 هزار عبادت کننده را دارد. برای بازدید از کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ می توانید از ساعت 10:30 الی 18 به غیر از روزهای چهارشنبه به آنجا مراجعه کنید.

کلیسای اسحاق سن پترزبورگ

نمایی از کلیسای اسحاق سن پترزبورگ

آدرس کلیسای اسحاق:
St Isaac's Square, 4, St Petersburg, Russia, 190000

هتل های سن پترزبورگ نزدیک به کلیسای اسحاق

  • (209متر) هتل آستوریا
  • (144متر) هتل آنجل تره
  • (177متر) هتل فور سیسن پالاس سن پترزبورگ
  • رستوران های نزدیک به کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ
  • (16متر) رستوران مانساردا
  • (16متر) رستوران دولما
  • (112متر) پرکورسو

ناو جنگی آورورا سنت پترزبورگ

ناو جنگی آورورا از بهترین جاهای دیدنی روسیه در شهر سنت پترزبورگ است و در سال های 1897 تا 1900 بنا شده است و در سال 1905 در جنگ روسیه در مقابل ژاپن حضور داشته است. کشتی آورورا 8/126 متر طول و 8/16 متر عرض دارد که وزن آن به 7600 تن می رسد. ناو آورورا بخاطر این که در تاریخ 25 اکتبر سال 1917 به فرمان کمیته فوق العاده انقلابی روسیه یک شلیک کرد که نشانه آغاز حمله نظامی نیروهای انقلابی روس به قصر زمستانی در سنت پترزبورگ بود، شهرت بسیاری پیدا کرده است. در اکتبر سال 1917 بلافاصله بعد از انقلاب، آورورا به یک کشتی آموزشی تبدیل شد و در حال حاضر نیز بعنوان موزه از آن استفاده می شود.

ناو جنگی در سنت پترزبورگ

ناو جنگی آورورا از دیدنی های سن پترزبورگ

آدرس ناو جنگی آورورا سنت پترزبورگ
Petrogradskaya embankment, St Petersburg, Russia, 197046
اگر می خواهید از ناو جنگی آورورا بازدید کنید باید به جز روزهای جمعه و دوشنبه و در سایر روزهای هفته و از ساعت 10 صبح الی 16 به آنجا بروید.

هتل های سن پترزبورگ نزدیک به ناو جنگی آورورا

  • (885متر) هتل مارشال
  • (659متر) هتل پتروپولیس
  • (337متر) هتل سنت پترزبورگ
  • رستوران های نزدیک به ناو جنگی آورورا
  • (337متر) لا وو
  • (273متر) چرداک
  • (225متر) لوکالیتا

قصر پترگوف سنت پترزبورگ

در اطراف سن پترزبورگ روسیه و در حاشیه خلیج فنلاند قصری بنا شده است که پترگوف نام دارد که پتر کبیر در سال 1711 شروع به احداث آن با سبکی مانند کاخ ورسای فرانسه نمود. فواره ها برای پتر کبیر دوست داشتنی بودند و بخاطر نزدیکی پترگوف با خلیج فنلاند، امکان ساختن فواره در این کاخ بسیار زیاد بود.
ساخت پترگوف که یکی از قصرهای تابستانی تزارهای روس بود، در دوران الیزابت اول، کاترین کبیر، پاول اول و الکساندر اول ادامه داشت و در سال 1819 تکمیل شد.

قصر پترگوف

قصر پترهوف (پترگوف) در سن پترزبورگ

هتل های سنت پترزبورگ نزدیک به پترگوف

  • (514متر) هتل سامسون
  • (595متر) هتل نیو پترگوف
  • (2607متر) الکساندریا پترگوف
  • رستوران های نزدیک به پترگوف
  • (536متر) کافه رومانس
  • (563متر) الکس هاوس
  • (536متر) تیجگربول

کلیسای جامع کازان سنت پترزبورگ

کلیسای جامع کازان سنت پترزبورگ حدود ۲۰۰ سال پیش به پایان رسید. کلیسا جاکع کازان با گذشت سال های 1801 تا 1811 توسط معمار روس آندری وارانیخین بنا شد.
مارشال کوتوزوف، فرمانده ارتش روسیه تزاری، برای پیروزی در جنگ به این کلیسا متوسل شده بود و به همین خاطر کلیسای جامع کازان به نوعی نماد پیروزی روسیه مقابل فرانسه شهرت گرفت که تندیس فرمانده کوتوزوف و دیگر فرماندهان نیز مقابل این کلیسا نصب شده است. در آن دوران، سنت پترزبورگ پایتخت روسیه بود و دارای حدود یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت بود.
پس از فروپاشی شوروی، فعالیت این کلیسای ارتودوکس از سر گرفته و قهرمان جنگ یعنی مارشال کوتوزوف در سال 1813 در این کلیسا دفن گردید. شکل کلی کلیسای کازان سن پترزبورگ به کلیسای پتر مقدس در روم شبیه است.
ساختمان کلیسای جامع کازان سنت پترزبورگ شکلی نیم دایره ای دارد که دارای ۹۶ستون است. معماری داخلی کلیسا حیرت انگیز بوده و هر طرف آن به دست بهترین هنرمندان روس ساخته شده است.

کلیسای جامع و زیبای کازان

کلیسای کازان در سن پترزبورگ

آدرس و ساعات بازدید از کلیسای جامع کازان:

Kazanskaya Sq., 2 | metro Nevskiy Prospect, St. Petersburg 191186, Russia

8:30 صبح الی 20 درب این کلیسا باز می باشد.

هتل های سن پترزبورگ نزدیک به کلیسای جامع کازان

  • (80متر) کاتییوشا
  • (209متر) هتل گلدن تری انجل
  • (209متر) هتل آپارتمان سیتی آف بریدج
  • رستوران های نزدیک به کلیسای جامع کازان سن پترزبورگ
  • (80متر) بوش
  • (80متر) کافه اوکروپ
  • (64متر) رستوران کاتییوشا

شهر سوچی روسیه

سوچی روسیه با چشمه ی آب معدنی مشهور ماتسستا، به تفرجگاه آب های گرم پر طرفداری تبدیل شده و توسط و پزشکان آن را برای درمان بیماری های قلبی و عروقی، اختلالات عصبی و حرکتی، بیماری های زنان و بیماری های پوستی توصیه می کنند. اهمیت پزشکی حمام های ماتسستا به دلیل ترکیبات آن است زیرا علاوه بر سولفید هیدروژن آزاد حاوی دیگر املاح معدنی از قبیل ید، بروم، فلورین، کولویدال سولفور می باشد.کلمه ی ماتسستا از زبان آدیغه (Adyghe) ، رایج در شمال غربی قفقاز، به زبان روسی ترجمه شده و معنی (آب آتش) می دهد و این اسم به این دلیل است که اگر دستتان را درون آب ماتسستا قراردهید، از گرمای زیاد قرمز می شود.

شهر زیبای سوچی روسیه

نمایی از طبیعت شهر سوچی

جاذبه های گردشگری سوچی

  • پل معلق سوچی
  • قله آخون سوچی
  • پیست اسکی رُزا کتور سوچی
  • هتل های سوچی
  • هتل سانرمو
  • هتل سوچی بیچ
  • هتل ماریس پارک سوچی

شاه زنگ و شاه توپ روسیه

شاه زنگ در واقع یک ناقوس با وزن 200 تن، ارتفاع 14/6 متر و قطر 6/6 متر است و در سال 1733–1725 به دستان صنعتگرانی روسی با نامهای ایوان و ماکس ماتورین برای نصب در یکی از کلیساهای کاخ کرملین ساخته شد. اما در زمان ساخت، یک آتش سوزی در کرملین رخ داد و مردمی که تلاش می کردند آن را نجات دهند، با عجله به این زنگ آب پاشیدند و باعث شد قسمتی از این ناقوس با وزن 11 تن از آن جدا شد که هنوز هم این تکه در کنار زنگ قابل مشاهده است.
شاه زنگ توسط آندری چوخوف در سال 1586 یعنی دوران سلطنت ایوان مخوف برای ایجاد رعب و وحشت در دشمنان ساخته شد. طول این توپ 84/5 متر و وزنی 40 تنی دارد. این توپ در ابتدا قرار بود برای تیراندازی خوشه ای استفاده شود ولی هیچ موقع از آن استفاده نشد.

شاه زنگ روسیه

نمایی از شاه زنگ در سرمای روسیه

هتل های مسکو نزدیک به شاه زنگ و شاه توپ روسیه

(579متر) هتل مسکوا
(579متر) هتل فور سیسن مسکو
(595متر) هتل بالچونگ کلپینسکی مسکو
رستوران های نزدیک به شاه زنگ و شاه توپ روسیه
(466متر) کافه بار بی کیو
(434متر) استولووایا57
(386متر) کافه بوسکو

موزه دولتی مسکو

موزه دولتی مسکو در سال 1894  به عنوان یاد بودی از مارک الکساندر سوم افتتاح شد. موزه دولتی دست آورد پروژه ای 20 ساله برای یکی کردن مجموعه های مختلف باستان شناسی و انسان شناسی در یک موزه واحد است و با توجه به آخرین روشهای علمی، تاریخ روسیه را بازگو می کند.
موزه دولتی روسیه مجموعه ای از آثار تاریخی را در خود جای داده که تاریخچه روسیه پهناور را از دوره پالئولیتی را به نمایش می گذارد. طیف وسیعی از فرهنگ های باستانی که در قلمرو روسیه مدرن توسعه یافته به همراه بیش از ۴۰۰ هزار اثر هنری از هنرمندان روسی و مجموعه ای از آثار هنری از کاخ زمستان، گاتچینا و الکساندر، آکادمی هنر و موزه ارمیتاژ به علاوه مجموعه های هنری اختصاصی  نیز در این موزه در معرض نمایش گذاشته شده اند. مدت ها بعد نیز آثاری از تاریخ حاکمان روسیه و تعدادی از نقاشی های تاریخی، لباس های محلی و لباس پادشاهان در این موزه قرار دارد.

کاخ دولتی روسیه

نمایی از کاخ دولتی روسیه

هتل های مسکو نزدیک به موزه دولتی

(160کتر) هتل مسکوا
(144متر) هتل فور سیسن
(321متر) ریتز-کارلتون مسکو

رستوران های نزدیک به موزه دولتی مسکو

(96متر) کافه بار بی کیو
(193متر) کافه بوسکو
(144متر) استریا ماریو

چه چیزهایی درباره سفر به روسیه به کارمان می آید

اطلاعات پرواز مستقیم به روسیه

هزینه های سفر به مسکو

سوالات متداول جاهای دیدنی روسیه

✔ موزه جنگ جهانی مسکو در چه سالی بنا شده است؟
موزه جنگ جهانی مسکو در سال 1993 در پارک بزرگ پابدو یا همان پارک پیروزی بنا شد.

✔ در نگارخانه ترتیاکوف مسکو چه چیزهایی وجود دارد؟
این موزه بیشتر از 100 هزار اثر هنری نقاشی، گرافیک، مجسمه سازی و ... را در خود جای داده و تاریخ هنر روسیه را به نمایش گذاشته است.

✔ زمان بازدید از کاخ کرملین چه موقع است؟
برای بازدید از کاخ موزه کرملین می توان به جز پنجشنبه ها که تعطیل است، از ساعت 10 تا 17  به آنجا بروید.

✔ چه زمانی میتوان از کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ بازدید کرد؟
برای بازدید از کلیسای اسحاق سنت پترزبورگ می توانید از ساعت 10:30 الی 18 به غیر از روزهای چهارشنبه به آنجا مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۵۴
alefbatour admin

همه چیز درباره روسیه | حقایق جالب، زبان و فرهنگ

همه چیز درباره روسیه که مطمئنا خیلی از آن ها را از قبل نمیدانستید را در کنار 28 واقعیت جالب و خرافات و بایدها و نبایدهای سفر به روسیه را در این بخش بخوانید.

روسیه بزرگترین کشور جهان از نظر مساحت و با داشتن 11 منطقه زمانی مختلف، قطعاً کشوری است که فراتر از تصور خواهد بود. اطلاعات جالب روسیه را در این لیست که برای شما جمع آوری کرده ایم تا همه چیز در مورد روسیه را بیشتر بدانید. شک نداشته باشید اگر روزی مسافر تور روسیه باشید این نکات خیلی بدرتان خواهد خورد

مردم و فرهنگ روسیه

در روسیه حدود 120 گروه قومی وجود دارد که بیش از صد زبان صحبت می کنند. تقریباً 80 درصد روس ها اصل و نسب خود را از اسلاوها می دانند که 1500 سال پیش در این کشور مستقر شده اند. از دیگر گروههای اصلی می توان به تاتارها که با مهاجمان مغول آمده بودند و اوکراین اشاره کرد.
روسیه به خاطر متفکران و هنرمندان خود از جمله نویسندگانی مانند لئو تولستوی و فیودور داستایوسکی ، آهنگسازانی چون پیتر ایلیچ چایکوفسکی و رقصنده های باله مانند رودولف نوریه اف در سراسر جهان شناخته شده است.

جشن و فرهنگ لباس مردم روسیه

فرهنگ مردم روسیه

  • 77٪ روسیه از سیبری تشکیل شده است.
  •  دریاچه بایکال قدیمی ترین و عمیق ترین دریاچه جهان است که در روسیه واقع شده است.
  • روس ها هر سال 18 لیتر الکل مصرف می کنند.
  • در روسیه ، گفتن در مورد افراد همجنسگرا به کودکان غیرقانونی است.
  • در سال 1700 ، یک زن روسی 16 جفت دوقلو به دنیا آورد.

دریاچه بایکال در روسیه

دریاچه بایکال روسیه عمیق ترین دریاچه جهان

  • روسیه و ژاپن به دلیل اختلاف در جزایر کوریل قادر به امضای پیمان صلح برای پایان دادن به جنگ جهانی دوم نبودند
  • کلمه "ودکا" از کلمه روسی "voda" گرفته شده است که به معنی "آب" میباشد.
  • دریاچه بایکال روسیه شامل 20٪ از آب شیرین منجمد نشده در جهان است.
  • مسکو پایتخت و بزرگترین شهر روسیه است
  • روسیه مرز مشترک خود را با 14 کشور لیتوانی ، گرجستان ، آذربایجان ، لهستان ، نروژ ، فنلاند ، استونی ، لتونی ، بلاروس ، چین ، اوکراین ، قزاقستان ، مغولستان و کره شمالی دارد.

نقشه ی کشور روسیه

نقشه و مرزهای روسیه

  • در سراسر روسیه 11 منطقه زمانی وجود دارد.
  • البروس بلندترین نقطه در روسیه است.
  • روسیه 12 آتشفشان فعال دارد. روسیه همچنین بزرگترین آتشفشان فعال Klyuchevskaya Sopka جهان است که دارای ارتفاع 4750 متر است.
  • اویاماکون سردترین نقطه ثبت شده روی زمین است.
  • روسیه نهمین کشور بزرگ جهان از نظر جمعیت است.

مناطق زمانی در کشور روسیه

مناطق زمانی روسیه

  • روسیه 1/7 از کل زمین سیاره زمین را پوشش می دهد.
  • کتابخانه دولتی روسیه پس از کتابخانه کنگره در ایالات متحده دومین کتابخانه بزرگ جهان است.
  • مترو سن پترزبورگ عمیق ترین مترو در جهان است.
  • روسیه در سال 2011 به تولید کننده اصلی نفت در جهان تبدیل شد.
  • یک برنامه نویس روسی، الکسی پاژیتنف ، بازی رایانه ای معروف "Tetris" را در سال 1985 ایجاد کرد.

سرگرمی های روسیه

بازی تتریس، نوستالژی مردم دنیا

  • راه آهن ترانس سیبری طولانی ترین خط راه آهن در جهان است. راه آهن ترانس سیبری از 8 منطقه زمانی عبور می کند ، 87 شهر و شهر را پشت سر می گذارد و از 16 رودخانه از جمله ولگا عبور می کند.
  • رانندگی با ماشین کثیف در خیابانهای روسیه غیرقانونی است.
  • روس ها در سمت راست جاده رانندگی می کنند.
  • واحد پول رسمی مورد استفاده در روسیه روبل است.
  • روسیه دارای بزرگترین منطقه جنگلی جهان است.

راه آهن ترانس سیبری طولانی ترین راه آهن دنیا

نمایی از راه آهن ترانس طولانی ترین راه آهن دنیا

  • روسیه دارای بزرگترین رستوران مک دونالد در جهان است.
  • ولگای روسیه طولانی ترین رودخانه اروپا است.
  • بزرگترین قلعه جهان در روسیه است. کاخ کرملین مسکو بزرگترین قلعه فعال قرون وسطایی در جهان می باشد.

دیگر اطلاعات مهم درباره روسیه

اطلاعات پرواز مستقیم به روسیه

هزینه های سفر به مسکو روسیه

چگونه از مسکو به سن پترزبورگ سفر کنید

همه چیز درباره زبان روسی

زبان روسی به عنوان هشتمین زبان پرگویش دنیا ویژگی های جالبی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. 

فعل "بودن" فقط در زمان گذشته و آینده وجود دارد.

بعضی از زبانها (به عنوان مثال ، اسپانیایی) روشهای مختلفی برای گفتن فعل "بودن" دارند  روسی اما از لحاظ وجود "بودن" (быть) بی نظیر است و هرگز در زمان حال استفاده نمی شود. بلکه فقط در ساخت های گذشته و آینده وجود دارد.

حدود 10٪ کلمات روسی با کلمات انگلیسی شباهت دارند.

از هر ده کلمه روسی ، یک مورد با کلمه مشابه انگلیسی بسیار نزدیک است. به عنوان مثال ، проблема (تلفظ "problem") به معنی "مشکل" است

نام خانوادگی روسی از نظر جنسیت متفاوت است.

نام های روسی از یک نام ، یک نام خانوادگی و یک نام مستعار تشکیل شده است که نام پدر به علاوه انتهای -ovich برای یک پسر و -ovna برای یک دختر است. بنابراین اگر پدری به نام ایوان پسر و دختری داشته باشد ، نام خانوادگی پسرش ایوانوویچ و دخترش ایوانوونا خواهد بود.

حروف زبان روسی

حروف زبان روسی

خطوط هوایی روسی 

  • ایروفلوت
  • گروه East Line: گروهی از شرکتهای حمل و نقل هوایی و مدیریت فرودگاه در فرودگاه بین المللی Domodedovo.
  • هواپیمایی روسیا: دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی روسیه در سن پترزبورگ قرار دارد.
  • خطوط هوایی سیبری (خطوط هوایی S7): بزرگترین شرکت هواپیمایی داخلی روسیه.
  • Transaero: خطوط هوایی Transaero یک شرکت هواپیمایی روسی بود. در 1 اکتبر 2015 اعلام ورشکستگی کرد.
  • خطوط هوایی اورال: خط هوایی روسی مستقر در یکاترینبورگ.
  • UTair: UTair یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت روسی و یکی از پنج شرکت بزرگ حمل و نقل هوایی است. این بزرگترین شرکت هواپیمایی هلی کوپتر روسی است.

کارمندان شرکت هواپیمایی ائروفلوت

کارکنان هواپیمایی ائروفلوت

اقتصاد روسیه و حکومت آن

تاریخ روسیه به عنوان یک دموکراسی کوتاه است. اولین انتخابات این کشور، که در سال 1917 برگزار شد ، به سرعت توسط بلشویک ها عوض شد و فقط در انتخابات 1991 بوریس یلتسین بود که دموکراسی برقرار شد.
روسیه فدراسیونی از 86 جمهوری، استان، سرزمین و منطقه است که همه تحت کنترل دولت در مسکو هستند. رئیس دولت یک رئیس جمهور است که توسط مردم انتخاب می شود. اقتصاد مبتنی بر منبع گسترده ای از منابع طبیعی ، از جمله نفت ، ذغال سنگ ، سنگ آهن ، طلا و آلومینیوم است.

از آغاز فدراسیون در دهه 1990 و سقوط رهبری کمونیست ، روسیه بسیاری از اصلاحات بازار محور را در پیش گرفته است. بزرگترین حرکت خصوصی سازی صنایعی بود که تحت اتحاد جماهیر شوروی ملی شدند. علی رغم این ، دولت روسیه هنوز هم نقش اصلی را در جهت دهی به اقتصاد این کشور دارد. کرملین کنترل شدیدی بر شرکتهای ظاهراً خصوصی اعمال می کند. علاوه بر این ، اقتصاد روسیه نسبتاً بی ثبات است ، زیرا تا حد زیادی به کالاهایی مانند نفت ، گاز طبیعی و آلومینیوم وابسته است که سال به سال می تواند تغییرات عمده ای در قیمت داشته باشد. اقتصاد روسیه در اواسط دهه 2010 دچار شکست های بزرگی شد.

تماشای دیدنی های روسیه

شب های سفید روسیه وقتی تاریکی حریف روشنایی نمی شود

شفق قطبی بی نظیرترین جاذبه روسیه

سایر اطلاعات مهم درباره روسیه

✓ پایتخت و بزرگترین شهر روسیه: مسکو
✓ حکومت روسیه: جمهوری پارلمانی چند حزبی مشروطه فدرال
✓ مساحت روسیه: ۱۷٬۰۹۸٬۲۴۶ کیلومترمربع 
✓ جهت رانندگی:راست
✓ پیش‌شماره تلفنی: ۷
✓ دامنه سایت:.ru
✓ جمعیت روسیه: 145 میلیون
✓ واحد پول: روبل (RUB)

 

خرافات مردم روسیه

  • چتر را در فضای بسته باز نکنید
  • هیچوقت کیف پول خالی هدیه ندهید
  • در فضای بسته سوت نزنید
  • بعد از تاریکی هوا آشغال ها را بیرون نبرید

باید ها و نبایدهای سفر به روسیه

  1. در سفر به روسیه توقع نداشته باشید که کمتر خرج کنید
  2. از مراکز دولتی عکس نگیرید
  3. به آداب و رسوم روسیه حتما احترام بذارید

سوالات متداول درباره روسیه

1. توریستی ترین شهرهای روسیه کدامند؟

مسکو و سنت پترزبورگ

2. روش های مهاجرت به روسیه توسط ایرانیان چگونه است؟

از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج

3. دین روسیه چیست؟

حدود ۵۱ درصد مردم روسیه مسیحی هستند که nv این میان 45% پیروان کلیسای ارتدوکس شرقی و 6% دیگر پیروان مذاهب کاتولیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۵۰
alefbatour admin

جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۱ زمان و محل برگزاری (معرفی استادیوم‌ها)

جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۱ امسال ویژه‌تر است و استادیوم‌های آن در ده کشور و نحوه برگزاری و تاریخ مسابقات یورو ۲۰۲۱ نسبت به قبل تغییرات جالبی داشته. حتما همراه ما باشید.

 

جام ملت های اروپا یا یوروکاپ رقابتی است که چندین تیم از اروپا را گرد هم می‌آورد و امسال قرار است شصتمین سالگرد خود را جشن بگیرد. به عنوان بخشی از این جشن، یوفا ، سازمان میزبان مسابقات، تصمیم گرفته است برای اولین بار، در مجموع ۱۱ کشور، مسابقات را از مرحله گروهی تا مرحله حذفی در سراسر قاره برگزار کند. به این ترتیب، تمام استادیوم‌های یورو ۲۰۲۰ که در سال ۲۰۲۱ میزبان رقابت‌ها هستند را بررسی می‌کنیم.

گروه بندی یورو ۲۰۲۱

جدول یورو ۲۰۲۱ طبق عکس زیر می‌باشد و برای اطلاع از برنامه بازی‌های یورو ۲۰۲۱ در ادامه همراه ما باشید.

جدول جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۱

تاریخ برگزاری یورو ۲۰۲۱

همانطور که میدانید یورو ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا یکسال به تعویق افتاد سرانجام مقرر شد در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ با بازی دو تیم ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیک رم افتتاح شود و در ۲۰ تیر در ورزشگاه ومبلی خاتمه یابد.

استادیوم های یورو ۲۰۲۱ کدامند؟

در مجموع یازده کشور میزبان بازی های یورو خواهند بود. این مسابقات که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری همه گیر Covid-۱۹ در سراسر جهان، به سال ۲۰۲۱ موکول شود. اکنون ، برای اولین بار در تاریخ یورو ، در کشورهای میزبان مختلف برگزار می شود. این کشورها عبارتند از:

  • انگلستان، لندن - ورزشگاه ومبلی
  • آذربایجان ، باکو - ورزشگاه المپیک
  • آلمان ، مونیخ - آلیانز آرنا
  • ایتالیا ، رم - ورزشگاه المپیک در رم
  • روسیه ، سن پترزبورگ - ورزشگاه سن پترزبورگ
  • هلند ، آمستردام - یوهان کریف آرنا
  • اسپانیا ، سویا - استادیوم المپیک لا کارتوجا
  • رومانی ، بخارست - عرصه ملی
  • دانمارک ، کپنهاگ - ورزشگاه پارکن
  • اسکاتلند - گلاسکو - همپدن پارک
  • مجارستان ، بوداپست - پوشکاش آرنا

ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه

  • شهر: سن پترزبورگ
  • ظرفیت: ۵۶،۱۹۶
  • ظرفیت پیش بینی شده یورو ۲۰۲۱: ۵۰٪
  • سال ساخت: ۲۰۱۷
  • ورزشگاه خانگی تیم: زنیت

استادیوم سن پترزبورگ اگرچه فقط چهار سال از عمرش می گذرد اما قبلاً در یک تورنمنت بزرگ نقش زیادی داشته است. این مسابقات میزبان هفت مسابقه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود که شامل نیمه نهایی و پلی آف مقام سوم بود. این استادیوم توسط معمار ژاپنی کیشو کوروکاوا، که می خواست یک استادیوم با ظاهر سفینه فضایی ایجاد کند ، طراحی شد و چالب این است که سرانجام موفق شد. ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه علاوه بر اینکه ۶ بازی مرحله گروهی است میزبان مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود. با این حال به شما پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به تماشای این مسابقات از نزدیک هستید حتما حتما روسیه را در الویت خود قرار دهید و ما در تور روسیه ۱۴۰۰ با فراهم کردن بهترین شرایط برای ساخت لحظاتی هیجان انگیز همراه شما عزیزان خواهیم بود.

برای مشاهده قیمت تور تابستان روسیه به لینک درج شده مراجعه نمایید.

ورزشگاه زنیت آرنا

ورزشگاه زنیت آرنا

 

مسابقات و تاریخ برگزاری آن‌ها در سن پترزبوگ

  • ۲۲ خرداد            بلژیک – روسیه     ۲۳:۳۰
  • ۲۴ خرداد            لهستان – اسلواکی   ۲۰:۳۰
  • ۲۶ خرداد            فنلاند – روسیه      ۱۷:۳۰
  • ۲۸ خرداد            سوئد – اسلواکی     ۱۷:۳۰
  • ۳۱ خرداد            فنلاند – بلژیک      ۲۳:۳۰
  • ۲ تیر                   سوئد – لهستان    ۲۰:۳۰
  • ۱۱ تیر        مرحله یک چهارم نهایی   ۲۰:۳۰

استادیوم المپیک باکو، آذربایجان

  • شهر: باکو
  • ظرفیت: ۶۸،۰۰۰
  • ظرفیت پیش بینی شده یورو ۲۰۲۱: ۵۰٪
  • سال ساخت: ۲۰۱۵
  • ورزشگاه خانگی تیم : تیم ملی آذربایجان

استادیوم المپیک باکو یک مکان فوق العاده مدرن است هزینه ساخت آن حدود ۶۰۰ میلیون دلار بود و ساخت آن تقریباً چهار سال به طول انجامید. زمین ممکن است از قبل برای هواداران چلسی و آرسنال آشنا باشد، زیرا دو تیم لیگ برتری برای فینال لیگ اروپا ۲۰۱۹ در آنجا رو در روی هم قرار گرفتند که آبی ها ۴-۱ پیروز شدند. میزبان بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا ۲۰۲۱ است. نکته قابل توجه حضور طرفداران پرشور ترکیه در این استادیوم برای حمایت از تیم ملی خودشان است که پیش بینی میشود خیلی از رکورها را امکان دارد مردم این کشور عوض کنند. کما اینکه در گزارشات منتشر شده اعلام شده است که استقبال ترک ها از تور باکو بسیار بالا بوده.

مسابقات و تاریخ برگزاری آنها در باکو

  • ۲۲ خرداد            ولز - سوئیس        ۱۷:۳۰
  • ۲۶ خرداد            ولز - ترکیه          ۲۰:۳۰
  • ۳۰ خرداد            ترکیه - سوئیس      ۲۰:۳۰
  • ۱۲ تیر      مرحله یک چهارم نهایی     ۲۰:۳۰

آلیانس آرنا مونیخ، آلمان

  • شهر: مونیخ
  • ظرفیت: ۷۵۰۰۰
  • سال ساخت: ۲۰۰۵
  • استادیوم تیم: بایرن مونیخ

 

آلیانس آرنا ، یکی از بزرگترین استادیوم های آلمان، خانه بایرن مونیخ ، برای بازی یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا ۲۰۲۱ و جالب است بدانید این استادیوم در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ از میزبانان مسابقات این کشور بود.

  • ۲۵خرداد             آلمان - فرانسه      ۲۳:۳۰
  • ۲۹ خرداد            آلمان - پرتغال      ۲۰:۳۰
  • ۲ تیر              آلمان - مجارستان     ۲۳:۳۰
  • ۱۱ تیر             یک چهارم نهایی     ۲۳:۳۰

ورزشگاه آلیانز آرنا، قلب تپنده مونیخ

ورزشگاه آلیانز آرنا، قلب تپنده مونیخ

ورزشگاه المپیک رم، ایتالیا

  • شهر: رم
  • ظرفیت: ۷۲،۶۹۸
  • سال ساخت: ۱۹۵۳
  • ورزشگاه تیم های: لاتزیو ، آ اس رم

استادیوم المپیک در رم ، بزرگترین استادیوم ایتالیا ، از مسابقات فوتبال گرفته تا مسابقات ورزشی، کنسرت ها و جشنواره ها میزبان است. با این حال این استادیوم با ظرفیت ۷۲۰۰۰ نفر ، یکی از میادینی است که بیشترین تعداد بازی ها را در سال ۲۰۲۱ در یورو میزبانی می کند.

  • ۲۱ خرداد            ایتالیا - ترکیه       ۲۳:۳۰
  • ۲۶ خرداد            ایتالیا - سوئیس     ۲۳:۳۰
  • ۳۰ خرداد            ایتالیا - ولز          ۲۰:۳۰
  • ۱۲ تیر     مرحله یک چهارم نهایی    ۲۳:۳۰

ورزشگاه پارکن کپنهاگ، دانمارک

  • شهر: کپنهاگ
  • ظرفیت: ۳۸،۰۶۵
  • ظرفیت پیش بینی شده یورو ۲۰۲۱: ۲۵٪ -۳۳٪
  • سال ساخت: ۱۹۹۲
  • ورزشگاه تیم: FC کپنهاگ

استادیوم پارکن، یکی از اصلی ترین استادیوم های دانمارک ، می تواند میزبان ۳۸۰۰۰ طرفدار فوتبال و همچنین کنسرت ها و رویدادهای فرهنگی باشد.  در جام ملت های اروپا ، سه دیدار در مرحله گروهی و یک مسابقه در مرحله یک هشتم نهایی برگزار می شود

  • ۲۲ خرداد            دانمارک - فنلاند               ۲۰:۳۰
  • ۲۷ خرداد            دانمارک – بلژیک             ۲۰:۳۰
  • ۳۱ خرداد            دانمارک – روسیه             ۲۳:۳۰
  • ۷ تیر             مرحله یک هشتم نهایی           ۲۰:۳۰

ورزشگاه یوهان کرایف آمستردام، هلند

این ورزشگاه به عنوان خانه آژاکس، آمستردام آرنا یا یوهان کرایف آرنا است پایتخت هلند قرار دارد. در ابتدا با نام یوهان کرایف ، یکی از بزرگترین بازیکنان این کشور ، برای میزبانی بازیهای المپیک در سال ۱۹۹۲ طراحی شد. با این حال ، این رقابت به همین جا ختم نشد ، زیرا همانطور که امروز از خانه آژاکس می شناسیم باقی مانده است. با حداکثر ظرفیت ۵۴۰۰۰ هوادار ، ورزشگاه آمستردام آرنا میزبان سه مسابقه در مرحله گروهی و یکی از شانزده مسابقه آخر در یورو ۲۰۲۱ خواهد بود.

  • ۲۳خراد              هلند – اکراین       ۲۳:۳۰
  • ۲۷ خرداد            هلند - اتریش        ۲۳:۳۰
  • ۳۱ خرداد            هلند - مقدونیه       ۲۰:۳۰
  • ۵ تیر       مرحله یک هشتم نهایی     ۲۰:۳۰

ورزشگاه یوهان کرایف میزبان بازی های تیم ملی هلند در یورو 2021

ورزشگاه یوهان کرایف میزبان بازی های تیم ملی هلند در یورو ۲۰۲۱

ورزشگاه ملی بخارست، رومانی

  • شهر: بخارست
  • ظرفیت: ۵۵۰۰۰
  • سال ساخت: ۲۰۰۸
  • ورزشگاه تیم: تیم ملی رومانی

با حداکثر ظرفیت ۵۴۰۰۰ هوادار، آرنا ملی ، در بخارست ، رومانی ، چهار مسابقه در مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۱ برگزار می کند ، سه مسابقه از مرحله گروهی و یک مسابقه در مرحله یک هشتم نهایی.

  • ۲۳خرداد     اتریش - مقدونیه           ۲۰:۳۰
  • ۲۷خرداد      اکراین - مقدونیه          ۱۷:۳۰
  • ۳۱خرداد      اکراین - اتریش           ۲۰:۳۰
  • ۷ تیر           مرحله یک هشتم          ۲۳:۳۰

ورزشگاه المپیک سویا، اسپانیا

استادیوم المپیک در سویل، در منطقه اندلس اسپانیا واقع شده است و در یورو ۲۰۲۱ میزبان سه مسابقه در مرحله گروهی و یک مسابقه در مرحله یک شانزدهم خواهد بود. با ظرفیت ۶۰،۰۰۰ هوادار، کمتر هواداری به علت Covid-۱۹ میتواند شرکت کند.
این استادیوم علاوه بر بازی های فوتبال، در طول سال در شهر میزبان رویدادها و جشنواره های فرهنگی نیز هست. با این حال، تیم سویا از ورزشگاه استفاده نمی کند، زیرا آنها مسابقات خود را به ورزشگاه Ramon Sanchez Pizjuan منتقل کردند.

  • ۲۴خرداد             اسپانیا - سوئد       ۲۳:۳۰
  • ۲۹ خرداد            اسپانیا - لهستان     ۲۳:۳۰
  • ۲ تیر               اسپانیا - اسلواکی     ۲۰:۳۰
  • ۶ تیر                یک هشتم نهایی     ۲۳:۳۰

ورزشگاه فرنتس پوشکاش بوداپست، مجارستان

  • شهر: بوداپست
  • ظرفیت: ۶۷،۱۵۵
  • ظرفیت پیش بینی شده یورو ۲۰۲۰: ۱۰۰٪
  • سال ساخت: ۲۰۱۹
  • ورزشگاه تیم: مجارستان

استادیوم بوداپست که به نام ستاره بزرگ مجارستانی فرنس پوشکاس نامگذاری شده است، مدرن ترین ورزشگاه یورو ۲۰۲۱ را در اختیار دارد. این دمین رویداد مهم زمین خواهد بود و در حال حاضر با موفقیت حق برگزاری مرحله نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۲ را کسب کرده است زیرا  در سال ۲۰۲۰، این ورزشگاه میزبان تقابل بایرن مونیخ و سویل ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ، مقابل قهرمان لیگ اروپا بود. در پایان ژرمن ها ۲-۱ پیروز شدند.

  • ۲۵ خرداد            مجارستان - پرتغال            ۲۰:۳۰
  • ۲۹ خرداد            مجارستان - فرانسه            ۱۷:۳۰
  • ۲ تیر                     پرتغال - فرانسه            ۲۳:۳۰
  • ۶ تیر                      یک هشتم نهایی           ۲۰:۳۰

ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو، اسکاتلند

این استادیوم که خانه فوتبال اسکاتلنداست از سال ۱۹۰۶ میزبان مسابقات بین المللی برای تیم ملی اسکاتلند بوده و میزبان تیم کوئینز پارک رنجرز و همچنین مسابقات جام اسکاتلند است. این استادیوم ظرفیت ۵۱،۸۶۶ نفر را دارد. در یورو، سه دیدار مرحله گروهی و یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی برگزار خواهد شد.

  • ۲۴ خرداد            اسکاتلند - چک     ۱۷:۳۰
  • ۲۸ خرداد            کرواسی - چک    ۲۰:۳۰
  • ۱ تیر             اسکاتلند - کرواسی    ۲۳:۳۰
  • ۸ تیر               یک هشتم نهایی      ۲۳:۳۰

ورزشگاه ومبلی لندن، انگلستان

  • شهر: لندن
  • ظرفیت: ۹۰،۰۰۰
  • سال ساخت: ۲۰۰۷
  • ورزشگاه تیم: انگلیس

 

  • ۲۳ خرداد            انگلستان - کرواسی            ۱۷:۳۰
  • ۲۸ خرداد            انگلستان - اسکاتلند            ۲۳:۳۰
  • ۱ تیر                      انگلستان - چک           ۲۳:۳۰
  • ۵ تیر                      یک هشتم نهایی           ۲۳:۳۰
  • ۸ تیر                      یک هشتم نهایی           ۲۰:۳۰
  • ۱۵ تیر                           نیمه نهایی           ۲۳:۳۰
  • ۱۶ تیر                           نیمه نهایی           ۲۳:۳۰
  • ۲۰تیر                                   فینال           ۲۳:۳۰

 

ومبلی، خانه فوتبال انگلیس و بزرگترین زمین در انگلستان، میزبان نیمه نهایی و فینال یورو تابستان امسال و همچنین بازیهای گروهی انگلیس و یک بازی مرحله یک شانزدهم نهایی خواهد بود. با این حال، به دلیل اقدامات پیشگیرانه علیه Covid-۱۹ ، ظرفیت مخاطبان به ۲۵٪ یا ۲۲،۵۰۰ کاهش یافته است. در کل، ومبلی میزبان هفت مسابقه خواهد بود که استادیوم میزبان بیشترین مسابقات در رقابت های یورو ۲۰۲۱ است. 
استادیوم ومبلی در می ۲۰۰۷ بازگشایی شد این مکان علاوه بر میزبانی مسابقات فوتبال، صحنه کنسرت ها، رویدادهای فرهنگی و جشنواره ها نیز می باشد. آنچه جمعیت را به خود جلب می کند ، قوس های استادیوم به ارتفاع ۱۳۳ متر است که همه چیز را برای کسانی که تماشا می کنند و در آن شرکت می کنند ، جذاب تر می کند. حال باید دید کاپیتان کدام تیم در این ورزشگاه کاپ جام ملت های اروپا را بالای سر خود می برد.

ورزشگاه ومبلی میزبان یورو 2021

ورزشگاه ومبلی لندن میزبان فینال یورو ۲۰۲۱

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه تابستان، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۲۴
alefbatour admin

وقتی صحبت از سفر می شود، انتخاب یک مقصد مناسب که علاوه بر اینکه هزینه کمتری را دربر بگیرد، لذت بیشتری را به شما ارائه دهد کمی مشکل است. اما این را باید در نظر داشته باشید، همیشه سفرهای خارجی نیستند که برای استراحت چند روزه مناسب بوده و در داخل کشور نیز می توانید سفری بی نظیر را تجربه کنید. برای آشنایی با بهترین مقاصد گردشگری ایران با ما همراه باشید.

برای بهترین سفرهای داخلی خود را آماده کنید

وقتی صحبت از سفر می شود، انتخاب یک مقصد مناسب که علاوه بر اینکه هزینه کمتری را دربر بگیرد، لذت بیشتری را به شما ارائه دهد کمی مشکل است. اما این را باید در نظر داشته باشید، همیشه سفرهای خارجی نیستند که برای استراحت چند روزه مناسب بوده و در داخل کشور نیز می توانید سفری بی نظیر را تجربه کنید. برای آشنایی با بهترین مقاصد گردشگری ایران با ما همراه باشید.

کیش، عروس جزایر مرجانی

کیش، جزیره ای بیضی شکل در آبهای نیلگون خلیج فارس که تنها مساحتی به اندازه 91 کیلومتر مربع را در اختیار دارد و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ایران به انتخاب مسافران ایرانی و حتی از سرتاسر دنیا شناخته می شود. شاید جالب باشد که بدانید جزیره کیش در میان 4 نقطه ای در دنیا قرار دارد که درصد اکسیژن آن خالص است و به همین دلیل کمتر مردم در این جزیره احساس خستگی می کنند و همچنین جانبازان شیمیایی در این جزیره از ماسک اکسیژن استفاده نمی کنند. این مکان برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به ساحل و دریا هستند بسیار مناسب است. از طرفی در کنار تماشای ساحل زیبای دریای خلیج فارس آثار باستانی و تاریخی در این جزیره سبب شده است تا گردشگران علاقه مند به خرید تور لحظه آخری کیش باشند.

جاذبه های گردشگری کیش، مکان هایی برای بخشیدن روح تازه به زندگی

جزیره کیش، از بهترین جزیره های منطقه می باشد و مناطق توریستی آن فوق العاده و متحیر کننده هستند و حتی اخیرا نزدیک به 2 هکتار از آن جنگل کاری شده است که می توان گفت حال از سرسبز ترین جزایر ایران محسوب می شود. شهر زیرزمینی کاریز، پارک آبی اوشن، کشتی یونانی در کنار دلفیناریوم و ساحل آن از دیدنی های مروارید خلیج فارس به شمار می روند.

مراکز خرید کیش، مخصوص خریدهای غیرقابل انتظار

جزیره کیش به دلیل اینکه در منطقه آزاد آزاد قرار  دارد، از مراکز خرید بسیار خوبی برخوردار است که می توان اجناس خوب با قیمت های مناسب را در آن ها تهیه کرد و می توان گفت تمامی گردشگران بازدید و خرید از مراکز زیر را در الویت برنامه خود قرار می دهند. بازار مروارید، بازار مریم، بازار پردیس1 و2،  بازار پارس خلیج ،بازار مرجان از موارد قابل ذکر هستند.

تجربه اقامتی راحت در هتل های جزیره کیش

کیش به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از ایران مانند گردشگران تور کیش نوروز 1401 و همینطور سایر مردم کشورهای جهان است، مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده، در این بین هتل 5 ستاره داریوش یکی از اقامتگاه های کیش می باشد که دارای ۵۰۰ اتاق است و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای گردشگران و مهمانان در این مجموعه فراهم شده است. همچنین هتل 5 ستاره ترنج نیز دیگر هتل های کیش می باشد که شبیه به اقامتگاه های موجود در کشورهای آسیای شرقی همچون مالدیو و تایلند است و در قالب 130 اتاق بر روی آب های نیلگون خلیج فارس بنا شده است و امکاناتی چون پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران، ساحل اختصاصی برای مهمانان فراهم شده اند.

نحوه دسترسی به جزیره کیش

جهت دسترسی به جزیره ی کیش راه های متفاوتی همچون بلیط هواپیما کیش، کشتی، اتوبوس و اتومبیل شخصی وجود دارد. باتوجه به اهمیتی که جزیره کیش پیدا کرده است، در ایران ایرلاین های بسیار زیادی از شهرهای مختلف توسط آژانس هواپیمایی و به صورت مستقیم ارائه دهنده بلیط هواپیما کیش هستند؛ شرکت های از قبیل هواپیمایی سپهران، هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، هواپیمایی قشم، هواپیمایی معراج، ایران ایر، کیش ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی تابان که مدت زمان پرواز تهران به کیش نزدیک به 2 ساعت زمان می برد.

قشم، شگفت انگیزترین مقصد گردشگری ایران

قشم بزرگترین جزیره کشور و خلیج فارس است که در تنگه هرمز قرار گرفته است. جزیره زیبای قشم در چند دهه جاری به یکی از مکان های اصلی گردشگری ایران تبدیل شده است. مساحت جزیره قشم 1491 کیلومتر مربع می باشد و زبان اصلی اهالی جزیره، فارسی با گویش بندری می باشد. جزیره قشم متعلق به دوره ساسانیان است و دارای سواحل متنوع شنی، ماسه ای و صخره ای است که فضای این جزیره را بسیار منحصر به فرد و زیبا برای گردشگران تور قشم نوروز کرده اند. جزیره قشم دارای جاذبه های بسیار زیاد گردشگری می باشد که شگفت انگیز ترین آن ها را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

جنگل حرا، جنگلی آشکار و نهان

جنگل حرا، در دل جزیره قشم و خلیج فارس واقع شده است و از تنگه هرمز در شمال جزیره شروع شده و به سمت غرب در دریای عمان گسترده شده است. در زمان اتفاق افتادن جزر تمام درختان جنگل حرا از آب بیرون می آیند و به هنگام مد کلیه آن ها غرق در آب شده و نا پدید می شوند. جنگل های حرا خانه بیش از 100 نوع پرنده می باشند و مکانی عالی برای عاشقان پرندگان است.

دره تندیس ها، تندیس های ساخته شده از باد و باران

دره تندیس ها در نزدیکی روستای سلخ و در ساحل شمالی جزیره قشم قرار گرفته است. سنگ هایی که در دره تندیس ها قرار دارند، تحت تاثیر وزش شدید باد و بارش باران های بسیار، دچار فرسایش شده و تندیس های عظیم الجثه ای را به وجود آورده اند.

دره ستارگان، جایگاه سقوط ستارگان

دره زیبای ستارگان، 15 کیلومتر با جزیره قشم فاصله دارد. این دره در نتیجه فرسایش به وسیله باد و باران های شدید، از 2 میلیون سال  قبل تا به حالا می باشد. دره ستارگان به علت باور های قدیمی ساکنان محلی در قرن های گذشته، بعد از اینکه یک ستاره به این مکان سقوط می کند، تشکیل شده است. دره ستارگان را می توان یکی از عجایب هفتگانه و بهترین جاذبه های گردشگری جزیره قشم نیز نام گذاری کرد.

دره چاهکوه، منبع آب طبیعی

در امتداد ساحل شمالی جزیره قشم به طرف غرب، باران های سیل آسا و باد های طوفانی، گنبد های سنگی موجود در دره چاهکوه را به اشکال ضربدری تراش داده است. حفره های به وجود آمده در بین سنگ های آهکی و ماسه سنگ ها، جای بسیار خوبی برای جمع شدن آب و منبع طبیعی آب نیز می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۸
alefbatour admin