آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

آخرین مطالب

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

مردادماه و اوایل شهریورماه گرم‌ترین فصول روسیه هستند. زمستان‌های روسیه طاقت فرسا و به شدت سرد است به طوری که در مسکو هوا به 50- یا 60- درجه سانتی‌گراد می‌رسد ولی باز هم در این فصل علاقه‌مندان به گردشگری برای لذت از برف و سرما دل را به دریا می‌زنند و در رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مسکو و اطراف به تماشای بارش برف و لذت از میهمانی‌های روس‌ها می‌پردازند.

فصل بهار خیلی انتخاب مناسبی برای سفر به روسیه نیست چرا که در این فصل برف‌ها شروع به آب شدن می‌کنند و مشکلات فراوانی برای رفت و آمد در خیابان‌ها ایجاد می‌کنند.

هوای روسیه خشک است به همین دلیل حتی در مناطق شمالی نزدیک به سیبری در تابستان دمای هوا به 20 درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. در مسکو و سنت پیترزبورگ دما در تابستان بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد در تغییر است.

عید شکرگزاری و مراسم کریسمس و سال نو بیشترین جشن‌ها و فستیوال‌ها را در بر می‌گیرند و روسیه را به هدف مناسبی برای سپری کردن تعطیلات تبدیل می‌کنند.

فستیوال موسیقی بهاره در ماه اردیبهشت اجراهای مختلف از اپراها و موسیقی‌های محلی را بر می‌گیرد. جشنواره فیلم مسکو در پاییز و در سال‌های فرد برگزار می‌شود.


الفبای سفر پارسیان برگزار کننده تور روسیه


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲
alefbatour admin
دبی یکی از شهرهای هفتگانه امارات است که در جنوب ایران و در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. پرجمعیت ترین شهر امارات محسوب می شود و از جمله لوکس ترین شهرهای خاورمیانه است. دبی دارای آب و هوای گرم و خشک همراه با آسمان آفتابی و کم باران می باشد. مهمترین صنعت دبی، صنعت گردشگری می باشد و از مهمترین مراکز گردشگری دبی می توان به پارکهای آبی، برج الخلیفه، دبی مال، پیست اسکی دبی، پالم جمیرا، برج العرب، بازارها و بسیاری مراکز دیدنی دیگر اشاره کرد. آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور دبی شما عزیزان را دعوت به دیدن از پایتخت خرید خاورمیانه می کند.
 
الفبای سفر پارسیان برگزار کننده تور دبی
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۸
alefbatour admin