آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

۰

تور تایلند

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک است.اقوام مختلفی در تایلند زندگی می کنند این اقوام عبلرت اند از قومیت تایی ، چینی‌تبار، مالایی ، مون‌ها، خمرها، و طوایف کوه‌نشین 

چون تایلند به دریا نزدیک است بیشتر مواقع دارای یک آب هوای معتدل می‌باشد کشور تایلند در موقعیت استراتژیکی جنوب شرقی آسیا واقع شده است  و بسیارحاصلخیز می‌باشد. شمال کشور کوهستانی و دارای جنگل های بسیاری است و نواحی مرکزی آن پوشیده از شالیزارهای سرسبز برنج  دارای باغهای میوه، درختان کائوچو، نگلهای همیشه سبز و ساحل شنی سفید است است. علاوه بر آن دارای جزایر بسیاری است که هر کدام، گویی تصویری از بهشت را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد.  

زبان تایلندی یکی از قدیمی‌ترین زبان‌های شرق آسیا می باشد و بیشتر مردم تایلند به این زبان صحبت می‌کنند هرچند گویش‌های قومی و منطقه‌ای بسیاری نیز در نقاط مختلف این کشور وجود دارند. اما تایلندی زبان رسمی این کشور است و الفبای مخصوص خود را دارد. زبان گفتاری و نوشتاری این کشور کاملاً برای کسانی که به این کشور سفر می‌کنند، غیر قابل فهم است. 

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی  تور تایلند , قیمت تور تایلند , تور تایلند نوروز 95و  تور لحظه آخری تایلند نوروز 95  ما را دعوت به دیدن این کشور زیبا می نماید.

www.alefbatour.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی