آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ

۰

تور مالزی

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالا لامپور است. مالزی دارای دو ناحیه جغرافیائی است و دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد. این کشور دربردارنده شاه نشین های جوهور، کداه، پاهنگ، نگری سمبیلان، کلانتان، پراک، سلانگور، پرلیس و ترنگانا بوده و دو ایالت آن را فرمانداران ملاکا و پنانگ و دو منطقه فدرال پوتراجایا و کوآلالامپور سرپرستی می‌کنند.


جاذبه‌های گردشگری


شبه جزیره مالزی به سبب داشتن سواحل بیشمار و گوناگون در بخش‌های مختلفش، یکی از بزرگترین و مهمترین مکان های غواصی در دنیا شمرده می‌شود. محدوده ساراواک به سبب داشتن آبهای شفاف و گوناگونی ماهی‌ها از زیباترین جاذبه‌های مالزی به شمار می‌رود.طبیعت زیبا و استوایی مالزی مکان های متعددی را برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت ارائه می‌کند و جنگل ملی مالزی از قدیمی‌ترین جنگل های جهان به شمار می‌رود.سواحل شرقی شبه جزیره مرکزی مالزی، دارای جزایر بسیار دیدنی و بکر می‌باشند که از آن جمله عبارتند از : جزیره پرهنتیان, جزیره ردانگ, جزیره تیومان. همچنین می‌توان به جزیرهٔ لنکاوی اشاره کرد که در شمال غربی مالزی واقع شده‌است جزیره لنکاوی با جزیره کیش در خلیج پارس خواهر خوانده هستند.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی تور مالزی ، تور مالزی نوروز 95 ، هزینه تور مالزی نوروز 95 و تور لحظه آخری مالزی نوروز 95 ما را دعوت به دیدن این کشور زیبا می نماید.

www.alefbatour.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی