آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ق.ظ

۰

از سرزمین خنده ها بیشتر بدانیم

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ق.ظ

تایلند، سرزمین خنده ها


تایلند کشوری شاد در جنوب شرق آسیا، که در همسایگی مالزی، برمه و لائوس می باشد و اکنون به عنوان یکی از قطب های گردشگری از آن یاد می شود.
اما هرچه از زیبایی های تایلند گفته شود کم است، تماشای آب های فیروزه ای در سواحل جذاب و عکاسی از دیدنی های تاریخی این کشور و برخورد با مردم فوق العاده شاد و خونگرم این کشور تماما از مواردی هستند که می توان در این کشور آن ها را لمس کرد و این امر با خرید تور تایلند میسر می باشد.

گردش  بیشتر در تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند، تماشای بنای تاریخی در بهشت


تایلند سرزمینی می باشد که زیبایی های تمام نشدنی دارد و جملاتی در وصف این زیبایی ها وجود ندارد و این شگفتی ها سبب شده اند که در هر نقطه از این کشور گردشگران زیادی برای ثبت خاطرات خود به آن جا سفر کنند. با این حال موارد زیر از جاذبه های پرطرفدار انسان ساز و طبیعی در سرزمین خنده ها می باشند.

اقامتی آسوده و راحت در هتل های تایلند تجربه می شوند.


هتل های تایلند از امکانات زیادی برخوردار هستند و با وجود برخورداری از این مزایا نسبت به دیگر کشورها از قیمت های مناسب تری نیز  برخوردار هستند و مسافران همواره اقامت راحت و خوبی را در زمان سفر به این کشور تجربه می کنند.
از جمله این هتل ها می توان به

اشاره کرد.

ایرلاین های عرضه کننده بلیط هواپیما تایلند


بسیاری از ایرلاین ها از تمام دنیا به بانکوک تایلند پرواز مستقیم دارند، شرکت های هواپیمایی که عرضه کننده بلیط هواپیما بانکوک تایلند هستند عبارتند از:
هواپیمایی امارات، کویت ایرویز، قطر ایرویز ، ماهان ایر، عمان ایر ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، هواپیمایی کی‌ال‌ام ، ایر فرانس، بریتیش ایرویز  ، ایرلاینز چاینا، هواپیمایی چایناساترن  ایر چاینا و ایرفلوت

نوروز99 در تایلند


با فرا رسیدن عید نوروز مردم ایران به دنبال این هستند تا از تعطیلات خود لذت ببرند با این حال تایلند باتوجه به جاذبه های بی شمار و مردم خونگرم و طبیعت بکری که دارد می تواند بهترین گزینه برای سفر در فصل بهار باشد و این امر با خرید تور تایلند نوروز 99 میسر است.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی