آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

۰

زیباترین شهرهای ایران برای گردش

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

به ادعای فارس نیوز و به نقل از الفبای سفر، وقتی صحبت از سفر می شود، انتخاب یک مقصد مناسب که علاوه بر اینکه هزینه کمتری را دربر بگیرد، لذت بیشتری را به نیز ارائه دهد کمی مشکل است. اما این را باید در نظر داشت، همیشه سفرهای خارجی نیستند که برای استراحت چند روزه مناسب بوده و در داخل کشور نیز می توان سفر داخلی بی نظیر را تجربه کرد.

در این بخش به معرفی سه تا از شهرهای زیبای ایران چون کیش، قشم و مشهد پرداخته شده است.

جزیره کیش، مرواریدی در خلیج فارس

با اعلام وبسایت تالاب، جزیره کیش در شمال شرقی خلیج فارس و با فاصله بسیار کوتاه 17 کیلومتر از سواحل جنوبی ایران قرار گرفته است، این جزیره کاملاً مسطح و شنی بوده و 45 متر بالاتر از سطح دریا می باشد. جزیره ی زیبای کیش دارای تاریخ طولانی با قدمت 3000 سال است و در طول این سال ها به نام های کامتینا، آراکیا، آراکاتا و قیس نامیده می شده است.

به گفته ی خبرگزاری دانشجو گردشگران چه سفرهای ماجراجویانه و عاشق غواصی اسکوبا و به دنبال صخره های مرجانی خلیج فارس باشند و چه خواهان استراحت در یک روز آفتابی بر روی شن های نقره ای کیش ساحل، منطقه آزاد کیش تمام خواسته های آن ها را برآورده می کند.

جزیره قشم، بزرگترین خشکی خلیج فارس

با اعلام سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز و به نقل از الفبا، قشم، بزرگترین جزیره جنوب ایران در دریای خلیج فارس ایران می باشد و این منطقه پوشیده شده از تنوع گونه های گیاهی، تپه ها، دره ها، غارها و سواحل زیبا است. و تعداد بسیار زیادی آسمان خراش در قشم  و هتل های قشم دیده می شوند اما جزیره قشم هنوز هم حال و هوای یک شهر بندری قدیم را حفظ کرده است. بازدید از زیبایی ها و جاذبه های توریستی و گردشگری و حضور در انواع بازارچه های محلی این جزیره را به منطقه ای محبوب تبدیل کرده است و همین موضوع سبب شده است تا تور قشم یکی از پرطرفدارترین تورهای ایران بشود.

مشهد، شهر فرهنگی و مذهبی ایران

با نظر اولین نیوز، شهر مشهد مقدس به عنوان معنوی ترین شهر و دومین شهر بزرگ ایران شناخته می شود این شهر مرکز زعفران دنیا می باشد و بهترین جایی که در مشهد می توان زعفران پیدا کرد بازار مشهد است که در نزدیکی فلکه آب قرار گرفته است.

این شهر بابرخورداری از جاذبه های توریستی فراوان از جمله حرم امام رضا، گردشگران زیادی را جذب خود می کند و همین امر موجب شده است تا هتل های مشهد در آن جا ساخته شوند.

لذت ایرانگردی در نوروز99

در بالا تعدادی از شهرهای توریستی و پرطرفدار ایران ذکر شدند و با ادعای رجانیوز و به نقل از الفبای سفر، در نوروز 99 در یک حال و هوای بهاری و زیبا می توان به تماشای دره ستارگان قشم،.نشست و به تفریح در پارک آبی اوشن در کیش پرداخت و با جاذبه هایی چون آرامگاه نادرشاه افشار مشهد و  پارک کوهسنگی از بخشی از فرهنگ و طبیعت ایران بازدید نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی