آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۱ ب.ظ

ماسال از شهرهای فوق العاده زیبای گیلان می باشد که در کنار کوه‌های تالش قرار گرفته است. طبیعت بکر ماسال و ییلاقات سرسبز آن تنها یکی از دلایل توجه طبیعت ‌گردان به این منطقه می باشد. از طرفی اقیانوس ابری در این منطقه پدیده زیبایی است که راه رفتن بر روی ابرها را از یک رویای زیبا به واقعیت تبدیل می ‌کند. همچنین جاذبه ‌های دست ‌نخورده طبیعی و رودخانه و غارهای این منطقه موجب شهرت ماسال شده است.

تماشای اقیانوسی از مه در ماسال

جغرافیای ماسال

شهرستان ماسال در50 کیلومتری شهر رشت قرار دارد این شهرستان از سمت شمال به شهرستان رضوانشهر، از شرق به شهرستان‌های فومن و صومعه سرا، از جنوب و غرب به شهرستان خلخال و استان اردبیل محدود می‌شود. این شهرستان با مساحتی بالغ بر 622 کیلومترمربع  و با داشتن 2 شهر و 2 بخش و 4 دهستان به نام‌های ماسال،  طاس‌کوه، شاندرمن و شیخ نشین، نزدیک به 50 هزار نفر جمعیت دارد.

دیدنی های ماسال

آبشارهای متعدد و غارهای زیبای این شهرستان را می‌توان از جاذبه‌های گردشکری ماسال نام برد؛ آبشارهایی همچون آبشار ویوز در مجاورت منطقه ییلاقی النزه در شاندرمن، آبشار خون، آبشار تولی نساء و آبشار از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین مناطق ماسال هستند که دیدن این مناظر روحی تازه را به زندگی انسان می بخشد.

ایرانگردی را با الفبای سفر تجربه کنید

جزیره کیش، مروارید خلیج فارس

گردشی در خانه ابدی ارامنه در مشهد مقدس

ماسال گیلان

روستای اولسبلنگاه

برای تماشای یکی از بکرترین نقاط ایران یا ماسال به روستای اولسبلنگاه بروید که تقریبا در ۲۵ کیلومتری جنوب این شهرستان و در ارتفاعات ۱۸۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد به غیر از هتل تازه تازی که در آن ساخته شده سایر خانه ها چوبی هستند و هرچند که که اجازه ساخت و ساز هم در این منطقه وجود ندارد. قدم زدن در مراتع ییلاق یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هر فردی می تواند در این منطقه انجام دهد. اگر در فصل مناسب هم به این روستا سفر کنید شاهد اقیانوسی از مه خواهید بود.

ماسال، بهشتی در ایران

پارک جنگلی ریزمندان در شهر زیبای ماسال

در ماسال جاذبه های دیدنی و گردشگری فراوانی وجود دارد. پارک جنگی ریزمندان نیز از دیدنی های این شهرستان به شمار می رود که وسعتی به اندازه ۲۰۰ هکتار را دارا می باشد و در آن تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای مسافران نیز احداث شده است. قدم زدن در این پارک یک حال و هوای متفاوتی در شما بوجود می آورد. طبیعتی را از نزدیک خواهید دید که در هیچ کجای دنیا مشابه ان وجود ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۷
alefbatour admin

نظرات  (۱۹)

۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۹ پارتیشن اداری

ممنون از مطالب جالب سایت

۰۲ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۲ هزینه طراحی سایت در کرج

جهت طراحی سایت در کرج با کیفیت بالا و قیمت منصفانه می توانید به گروه پلن سایت اعتماد نمایید.

۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۵ آب میوه گیری صنعتی

جنس بدنه، مخزن و تیغه های دستگاه آب کرفس گیری از استنلس استیل 304 نگیر است، به همین دلیل از لحاظ مقاومتی بر سایر دستگاه های مشابه ارجحیت داشته و ضد زنگ و ضد ساییدگی می باشد، این عوامل در افزایش عمر دستگاه تاثیرگذار بوده و امکان شستشوی آن را برای مصرف کننده آسان نموده است.دستگاه آب کرفس گیری صنعتی دارای مخزن بزرگی است که کرفس ها را جهت آبگیری داخل آن قرار می دهند، دهنه ورودی این دستگاه از قطر مناسبی برخوردار است و البته میزان قطر دهنه دستگاههای آبمیوه گیر برحسب ظرفیت دستگاه متغیر می باشد.

۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۸ گچ برگ باتیس

https://mahamtejaratco.com/post/25/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%81-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA

حشرات و کرم های ریز هیچ جایی در داخل و خارج محل زندگی شما ندارند. مگس ها و سوسک ها ناقل بیماری بوده ، پشه ها و کنه ها از خون انسان تغذیه می کنند و شته ها ، مورچه ها و کرم ها چمن ها و گیاهان را خراب می کنند. سمپاشی حرفه ای و به موقع به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما می شود. سمپاشی یک مانع در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند. سمپاشی به استفاده از موادی گفته می‌ شود که با اعمال بر روی پوست بدن ، لباس یا سایر سطوح موجب فراری دادن حشرات و دیگر جانوران موزی می‌ شود. این روش‌ ها با فراری دادن پشه ، مگس ، کک و کنه به‌ طور مستقیم باعث کنترل بیماری‌ هایی که این حشرات ناقلشان هستند می‌ گردد.

۲۶ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۰۶ وانت بار تهران

وانت بار شریعتی تهران با مجوز اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد .اگر به دنبال یک وانت بار حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت

نوعی از قفل دیجیتالی هستند که قابلیت نصب روی درب‌ های شیشه سکوریت را دارا می باشند. همان ‌طور که می ‌دانید انواع مختلف شیشه وجود دارد اما در مقایسه با شیشه خام با ضخامت‌های یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری دارد، به طوری که می ‌توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از پنج برابر است.روش های دسترسی به این  نوع قفل هوشمند از طریق دسترسی پیشرفته و بدون کلید مانند رمز، کارت و اثر انگشت می باشد.

فروشگاه یراق ابزار بزرگترین مرکز پخش دستگیره درب در ایران. برای خرید عمده دستگیره درب یا خرید تکی ، با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید عمده قفل درب هم با ما در تماس باشید.

چشمی دیجیتال

کوئل آبگرم در انواع متفاوت توسط شرکت های زیادی تولید می گردد که بیشتر در سیستم تهویه مطبوع داکت اسپلیت کاربرد دارد. در واقع برای کاهش هزینه های مصرف برق داکت اسپلیت در فصل سرد و تامین هوای گرم ، کویل ابگرم تولید شد تا به جای استفاده از انرژی برق از گاز استفاده کند.  معمولا ابعاد کویل آبگرم داکت اسپلیت برای برندها و ظرفیت های مختلف متفاوت است.

دستگاه پرکن چسب کیان صنعت زیر مجموعه دستگاه پرکن غلیظ قرار می گیرد.ماشین های پرکن ،امروزه به یکی از مهم ترین دستگاه ها در هر بخش تولیدی تبدیل شده اند. صنایع غذایی، نوشیدنی و انواع بسته بندی ها از جمله پر کردن تیوپ چسب به فراوانی از انواع دستگاه های پرکن چسب استفاده می نمایند. 

 ماشین آلات صنعتی

درب ضد سرقت فلزی

شرکت سنا درب علاوه بر فعالیت در زمینه فروش درب ضد سرقت در یزد ، خدمات فروش قفل دیجیتال درب ضد سرقت را نیز در یزد و تمامی نقاط کشور ارائه میدهد تا خیالتان از هر نظر راحت باشد.

۰۵ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۰ باربری و حمل بار به ترکیه

هزینه ( قیمت ) حمل بار به ترکیه بسیار متفاوت است.ابتدا باید مشخص کنید که از کدام طریق تمایل به حمل بار به ترکیه دارید و مقدار بار شما برای ارسال به ترکیه چه مقدار است؟همچنین شهر مقصد شما در ترکیه کدام شهر است؟ این موارد باعث میشود که قیمت ارسال بار به ترکیه متفاوت باشد.

۰۹ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۲۲ باربری و اتوبار تهران

برای استفاده از خدمات بابری و اتوبار تهران تماس بگیرید.

باربری امیرکبیر

ممکن است یک شرکت خدمات باربری در تهران برای پایین آوردن نرخ باربری اثاث منزل، از اقلام بی کیفیت برای بسته بندی اثاثیه منزل استفاده کند، بنابراین هزینه خدمات شرکت باربری تهران باید با کیفیت آن متناسب باشد.

دربیران معتبرترین مرکز فروش انواع درب ضد سرقت در ایران می باشد.

۰۲ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۵ یخچال ایستاده اورانوس
۰۲ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۷ فریزر صندوقی خانه سرما

یخچال و فریزر ها یکی از پر کاربردترین وسایل در منازل و امکان تجاری هستند که به همین سبب تنوع بسیار زیادی از انواع آنها داریم و در انواع فریزر ایستاده و فریزر صندوقی تولید شده و راهی بازار می شوند.صنایع برودتی خانه سرما از برترین تولید کنندگان فریزر صندوقی در ایران بشمار می آید.

https://cold-house.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

۰۶ مرداد ۰۱ ، ۱۲:۵۶ صنایع برودتی نارنیا سرما
۰۶ مرداد ۰۱ ، ۱۲:۵۸ صنایع برودتی پرنس سرما
۰۶ مرداد ۰۱ ، ۱۲:۵۹ صنایع برودتی یخچالسازان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی