آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۲۰ ب.ظ

۰

تور ترکیبی استانبول آنتالیا با بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر

تور ترکیبی استانبول آنتالیا ✅ اگر قصد خرید و یا رزرو بهترین و ارزانترین تور ترکیبی استانبول آنتالیا را دارید  می توانید هتل ها، تاریخ پرواز ها و قیمت پکیج های مختلف را مشاهده نمایید.

استانبول و آنتالیا، دوتا از توریستی ترین شهرهای ترکیه که چشم خیلی از علاقه مندان به سفر به همین دو نقطه است. خبر خوبی که وجود دارد این است کع ما در الفبای سفر بع غئان مجری مستقیم تور ترکیبی استانبول و آنتالیا شرایط را بخ شکلی برایتان مقدور کرئخ تیم که به راحتی بتوانید از این دو شهر بی نظیر در بک سفر دیدن کنید. 

📦 خدمات پکیج تور ترکیبی استانبول آنتالیا از تهران

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل در آنتالیا و استانبول
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان
  • ترانسفر بین شهری
  • تور لیدر فارسی زبان و آشنا به زبان ترکی
  • بیمه مسافرتی

💲 قیمت تور ترکیبی استانبول آنتالیا

تور ترکیبی استانبول آنتالیا به صورت 7 روزه برگزار می شود و طبعا این تعداد روز در قیمت تور ترکیبی استانبول آنتالیا تاثیر دارد. همچنین مهم ترین موضوع در تعیین قیمت تور ترکیبی استانبول آنتالیا فصلی است که تور ارائه می شود به عنوان مثال در فصول high season که در اصل فصل گردشگری ترکیه، مخصوصا این دو شهر است هزینه تورهای ترکیبی ترکیه افزایش میابد اما اگر در فصول low season که مصادف با پاییز و زمستان است می توان انتظار تور ارزان ترکیبی استانبول آنتالیا را داشت.

◁ انواع آفر تور ترکیبی استانبول آنتالیا

✈️ تور ترکیبی استانبول آنتالیا با پرواز ایرانی

اگر در تور ترکیبی استانبول آنتالیا قصد دارید اول استانبول بروید که اکثرا هم اینگونه است می توانید با پرواز ایرانی به استانبول بروید و سپس و از آنتالیا به تهران بروید که چون پرواز ایرانی بین آنتالیا و استانبول برگزار نمی شود با طی نزدیک 3 تا 4 ساعت به شهرهای دنیزلی یا اسپارتا از آنجا خودتان را به تهران برسانید. همچنین می توانید برای بازگشت با هواپیما به استانبول برگردید و سپس خودتان را به تهران برسانید.

✈️ تور ترکیبی استانبول آنتالیا با پرواز خارجی

اگر از نظر هزینه ای برایتان مقدور است تور ترکیبی استانبول آنتالیا با پرواز ترک بهترین راه برا سفر به استانبول و انتالیا می باشد و شما از نظر زمانی به هیچ وجه به مشکل برنخواهید خورد و میتوانید زمان بیشتری را به گشت و گذار در این 2 شهر بپردازید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای کاهش هزینه سفر تهران به استانبول را با پرواز ایرانی و آنتالیا به تهران را با ایرلاین ترک انجام دهید.

⏰ تور لحظه آخری ترکیبی استانبول آنتالیا

اگر به دنبال خرید تور ارزان ترکیبی استانبول آنتالیا هستید پکیج تور دقیقه نودی استانبول آنتالیا دیگر پیشنهاد ما برای برخورداری از یک سفر ارزان می باشد. توجه داشته باشید این تورهای لحظه آخری مخصوصا در ایام تابستان امکان دارد عرضه نشوند و یا اگر این اتفاق بیفتد تخفیف خیلی کمی بر روی آن اعمال شود. 

🚊 تور ترکیبی استانبول آنتالیا از سایر شهرها 

ما در الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور استانبول آنتالیا از تبریز، تهران، اصفهان و سایر استان های ایران سعی داریم همواره به شما کمک کنیم تا در هرجایی که هستید بهترین سفر را با بودجه هایی که دارید تجربه نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۹
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی