آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۱ ب.ظ

۰

تور ازمیر + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان الفبای سفر
 

 

تور ازمیر 🥇 اگر قصد خرید و یا رزرو ارزانترین تور ازمیر را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل های متنوع در تاریخ ها و پرواز های مختلف مشاهده نمایید.

📦 پکیج تور ازمیر الفبای سفر

آفر تور ازمیر از تهران و سایر استان های ایران دارای خدمات زیر می باشد.

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت ازمیر 
  • رزرو هتل ازمیر
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط با زبان ترکی
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری

انواع آفر تورهای ازمیر

💵 قیمت تور ازمیر 

نگران قیمت تور ازمیر نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری ازمیر و ارزانترین تور ازمیر، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور ازمیر را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور ازمیر لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز ایرانی و یا ترک به مقصد ازمیر) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

⏰ تور ازمیر لحظه آخری

تورهای لحظه آخری ازمیر از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. به عنوان مثال تور ازمیر قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را در بر می گیرد ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت ازمیر زمانی که شامل آفر تور ازمیر می شوند به عنوان تور ارزان ازمیر لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند. لازم به ذکر است که در فصول پاییز، زمستان و اواخر فروردین می توانید شاهد تورهای دقیقه نودی ازمیر باشید.

✈️ تور هوایی ازمیر

با خرید تور ازمیر می‌توانید با پرواز‌های ترک از قبیل سان اکسپرس به شکل مستقیم به فرودگاه ازمیر برسید. از ایرلاین های داخلی هم  قشم ایر به ازمیر پرواز مستقیم دارد لازم به ذکر است تور ازمیر همچون آنتالیا به صورت هفته‌ای بسته می‌شود. 

💲 تور ارزان ازمیر

ارزان قیمت بودن تور ازمیر در گام اول بستگی به این دارد که شمل از تور خود چه انتظاری دارید. به عنون مثال برای خرید تور ازمیر ارزان قیمت می توانید هتل های 3 ستاره ازمیر را برای اقامت خود انتخاب کنید یا از سواحل کمی دورتر باشید. واقعیت این است افرادی که فصد سفر به ازمیر را دارند به دنبال امکانات رفاهی لوکس، تفریحات آبی هستند و از طرفی باتوجه به اینکه این تورها به صورت هفتگی برگزار می شوند. پیشنهاد می‌شود برای سفر ازمیر به تورهای خیلی ارزان بسنده نکنید. هرچند که شما می توانید برای خرید تور تخفیف خورده ازمیر منتظر تورهای لحظه آخری نیز باشید.

🚊 تور ازمیر از سایر شهرها

ما در الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور ازمیر این افتخار را داریم با ارائه بهترین تور ازمیر از تبریز، مشهد، تهران، اصفهان و ... شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا بتوانید از سفر خود به این شهر لذت فراوانی ببرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۱
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی