آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۹ ب.ظ

۰

تور ازمیر تابستان 1400 ☀️ | الفبای سفر

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۹ ب.ظ

تور ازمیر تابستان 1400 ☀️ | الفبای سفر
 

تور ازمیر تابستان 😎 و ارزانترین قیمت تور ازمیر و بهترین هتل های ازمیر تابستان را با آژانس مسافرتی الفبای سفر تجربه کنید 

ازمیر سالانه میزبان حدوداً یک میلیارد گردشگر از 48 کشور جهان است که علاقمند به شرکت در فستیوال ها، نمایشگاه های هنری و رویدادهای فرهنگی می باشند. شهر ازمیر میزبان بازی های مدیترانه ای در سال 1971 و در سال 2005 میزبان مسابقات دانشگاهی جهان بوده است. اگر ازمیر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعاً سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور ازمیر الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

📦 پکیج تور ازمیر تابستان 1400

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل به مدت 6 شب
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • تور لیدر

💵 قیمت تور ازمیر تابستان 

در فصل تابستان جمعیت زیادی از گردشگرن داخلی و خارجی علاوه بر استانبول و آنتالیا عازم ازمیر و شهرهای حومه آنجا چون کوش آداسی می شوند. بنابراین چون در واقع تابستان فصل توریستی ازمیر است هزینه تورهای ازمیر کمی نسبت به سایر ماه ها و فصول سال افزایش میابد که این امر کاملا طبیعی است و در این فصل می توانید از سواحل و مراکز تفریحی ازمیر لذت ببرید می توانید.

⏰ تور لحظه آخری ازمیر تابستان 

همانگونه که گفته شد در فصل تابستان حجم سفر به ازمیر افزایش پیدا می کند. با این حال افرادی که به دنبال تور ارزان قیمت ازمیر هستند نمی توانند خیلی بر روی تورهای دقیقه نودی ازمیر حساب باز کنند و اگر هم این تورها در تابستان عرضه شود تخفیف آن چنانی بر روی آن ها اعمال نخواهد شد. پس سعی کنید نسبت به این موضوع هوشیارانه عمل کنید.

💲 تور ارزان ازمیر تابستان 1400

اگر به هر شکلی قصد خرید ارزانترین تور ازمیر را در تابستان دارید چند راهکار برایتان پیشنهاد داریم: اول اینکه چک کنید که زمان سفرتان به ازمیر مصادف با برگزاری جشنواره ها و فستیوال های تابستانی این شهر نباشد. دوم اینکه خیلی به فکر اقامت در هتل های ساحلی و یا لوکس ازمیر نباشید و ترجیحا در هتل های 3 ستاره یا نهایتا 4 ستاره اقامت کنید. در مرحله آخر هم اگر متوجه ارائه تور لحظه آخری ازمیر شدید آن را خریداری کنید.

🚊 تور ازمیر تابستان 1400 از سایر شهرها

ما در الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور ازمیر با ارائه بهترین تور ازمیر از تبریز، مشهد، تهران، اصفهان و ... با قیمت های مختلفی خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور ازمیر لحظه آخری ویژه تابستان با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز ایرانی و یا ترک به مقصد ازمیر) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۱
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی