آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۵ ب.ظ

۰

تور کوش آداسی تابستان 1400 ☀️ | الفبای سفر

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۵ ب.ظ

تور کوش آداسی تابستان 1400 ☀️ | الفبای سفر
 

تور کوش آداسی تابستان 😎 و ارزانترین قیمت تور کوش آداسی و بهترین هتل های کوش آداسی تابستان را با آژانس مسافرتی الفبای سفر تجربه کنید

 

 

تور کوش آداسی تابستان، تجربه ای خاطره انگیز و رویایی است که با وجود تفریحات هیجان انگیز ساحلی در کوش آداسی بیش از پیش موجب شده است تا این شهر به منطقه ای محبوب برای گردشگران تبدیل شود.

📦 پکیج تور کوش آداسی تابستان 1400

آفر تور کوش آداسی تابستان شامل موارد زیر می باشد:

  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری رایگان
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تور لیدر 
  • ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت 
  • رزرو هتل ها به مدت حداقل 6 شب

💲 قیمت تور کوش آداسی تابستان 1400

قیمت تور کوش آداسی ویژه تابستان امکان دارد که نسبت به بقیه فصول سال بیشتر باشد که دلیل اصلی آن در این است که تابستان در واقع فصل high season "های سیزن" در کوش آداسی است و این شهر همچون سایر شهرهای ساحلی ترکیه میزان گردشگران پرشمار است و همین امر نیز موجب شده تا قیمت بلیط هواپیما و همچنین نرخ هتل هم بالاتر از سایر فصول سال باشد. 

⏰ تور لحظه آخری کوش آداسی ویژه تابستان

در فصل تابستان باتوجه به اینکه فصل گردشگری این شهر ساحلی است خیلی نمی توان شاهد عرضه تورهای لحظه آخری کوش آداسی بود و در این موقع جمعیت زیادی از ترکیه و خارج آن عارم کوش آداسی می شوند.
 

⌛ مدت زمان اقامت در کوش آداسی در تابستان

اقامت در کوش آداسی در مجموع 6 الی 7 شب است زیرا پروازها از تهران به کوش آداسی به صورت هفتگی هست  بنابر این شما در اصل از آفر تور 7 روزه کوش آداسی استفاده خواهید کرد. توجه داشته باشی لذت سفر به کوش آداسی اقامت در بهترین هتل های آن مخصوصا هتل های ساحلی است و سعی کنید به شکلی برنامه ریزی کنید که باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارید بتوانید بهترین هتل را رزرو کنید. در ضمن لازم به ذکر است که اگر میخواهید تور کوش آداسی تابستان خریداری کنید زودتر به فکر اقدام باشید زیرا بهترین هتل های آنجا زود رزرو می شوند.

✈️ تور هوایی کوش آداسی تابستان 1400

از تهران به کوش آداسی پرواز به صورت مستقیم انجام نمی گیرد و شما مسافران تور کوش آداسی ابتدا به طور مستقیم به ازمیر خواهید رفت و سپس با ترانسفر زمینی به مدت 1 ساعت و نیم به کوش آداسی خواهید رسید.

🚍 تور زمینی کوش آداسی تابستان 1400

اگر به دنبال خرید تور ارزان کوش آداسی هستید علاوه بر خرید تور لحظه آخری کوش آداسی ویژه تابستان می توانید از تورهای زمینی استفاده نمایید و خوشبختانه در فصل تابستان برخلاف دیگر فصول سال این شرایط وجود دارد تا راحت تر تور زمینی کوش آداسی رزرو نمایید.

🚊 تور کوش آداسی تابستان از سایر نقاط ایران

همچون استانبول تور کوش آداسی از تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و دیگر شهرهای کشور مخصوصا در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد و شما می توانید با رزرو تور کوش آداسی تابستان 1400 از الفبای سفر در هر نقطه از ایران هستید سفری عالی را در الماس دریای اژه تجربه نمایید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۱
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی