آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ

۰

 

تور مالزی🥇 اگر قصد خرید و یا رزرو ارزانترین تور مالزی لحظه آخری 1400 را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف مشاهده نمایید.

 

 

دوست دارید سفری به سرزمینی داشته باشید که امروزه به قطب گردشگری آسیا تبدیل شده است؟ تور ارزان مالزی آژانس الفبای سفر فرصتی عالی برای گردش و ماجراجویی در طبیعت بی نظیر و جزایر شگفت انگیز و معابد باشکوه می باشد. مالزی همان جایی است که در کنار گردش و تفریح، مکانی ایده آل برای تحصیل نیز می باشد و آنقدر در سال های اخیر پیشرفت داشته که بسیاری به دنبال آن هستند تا بتوانند اقامت این کشور را اخذ کنند. با این حال رویای سفر به مالزی همچین دور از دسترس نیست و با تور مالزی الفبای سفر امکان پذیر است.

🗺️ آفرهای تور مالزی

📦 پکیج تور مالزی الفبای سفر

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل مالزی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی 
  • تور لیدر مسلط به زبان انگلیسی

💵 جدیدترین قیمت تور مالزی

قیمت تور مالزی در گام اول به فصلی که در آن قرار داریم بستگی دارد. طبعا فصول توریستی هزینه تور بالاتر و در فصول "low season" قیمت ها کاهش می کند که این بالا و پایین آمدن قیمت ها حاصل از تغییر قیمت بلیط هواپیما، نوع ایرلاین مثلا ایران ایر یا فطر ایرویز و همچنین هتلی که رزرو می کنید دارد.

 💲 تور ارزان مالزی 

آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور مالزی است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان مالزی به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.
تورهای مالزی موجود ما شامل تور مالزی کوالالامپور، تور ترکیبی مالزی لنکاوی، تور کوالالامپور و پنانگ و تور ترکیبی مالزی سنگاپور هستند. آژانس الفبای سفر مجری مستقیم تور مالزی است و از این بابت شما میتوانید مطمئن باشید که آفر تور مالزی ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

⏰ تور لحظه آخری مالزی

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد و به دلیل عدم فروش کافی این تورها، پکیج ها با تفیف های ویژه ترین فروخته خواهند شد. عیب این تورهای لحظه آخری در این است که باید آماده سفر باشید شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و درصورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر میباشد.

🚊 تور مالزی از سایر استان های ایران

الفبای سفر علاوه بر برگزاری تور مالزی از تهران از سایر استان های کشور چون اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز نیز اقدام به برگزاری این تورها کرده تا سفر عالی را هم وطنان ما بتوانند تجربه نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۳۰
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی