آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر

آژانس مسافرتی الفبای سفر|تور گردشگری، خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور گردشگری 1400

آژانس مسافرتی الفبای سفر
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

بایگانی

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۴۷ ب.ظ

۰

تور هند 1400 + بهترین قیمت

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۴۷ ب.ظ

jور هند ترکیه🥇 اگر قصد خرید و یا رزرو ارزان ترین تور هند لحظه آخری 1400 را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف مشاهده نمایید.

فرهنگ های عجیب و غریب و مناظر رویایی همان چیزی است که در سفرهای خود به هند، یکی از خاص ترین کشورهای جهان پیدا خواهید کرد، این کشور انقدری جالب است که همه کسانی که با تور هند به این سرزمین می روند و از آن دیدن می کنند را شیفته خود می کند. ماهیت بی نظیر آن باعث می شود شما به دنیایی پر از رنگ و طعم های جدید بروید. معابد فوق العاده، جشن های پرشور و شاد و سرشار از نشاط و غذاهای تند و خوشمزه از ویژگی های این کشور است. پس بیشتر فکر نکن اگر به دنبال مکانی خاص برای تعطیلات بعدی خود هستید تا عاشق آن شوید ، هند مقصد شماست!

📦 پکیج تور هند الفبای سفر

هند سرزمین مردمانی با ادیان، فرهنگ ها و سنت های بسیار متفاوت می باشد. لباس های رنگارنگ هندی ها، معابد و بنای تاریخی تاج محل مواردی می باشند که افراد بسیاری را مجاب به بازدید و گشت و گذار در کشور زیبای هند و گذراندن تعطیلات خود در این کشور تاریخی می کنند. برای سفر به دهلی، آگرا و جیپور هند و داشتن اوقاتی فراموش نشدنی در این کشور و درواقع سفر به این کشور هر گردشگر و توریستی نیازمند خدمات و پشتیبانی هایی می باشد از همین روی آژانس هواپیمایی و مسافرتی الفبای سفر با دارا بودن تخصص و حرفه ای که در تورهای هند داراست خدمات ذیل را به مسافران تور ارزان هند ارائه می کند:

  1. بیمه مسافرتی
  2. گشت شهری 
  3. بلیط هواپیما
  4. تور لیدر فارسی زبان
  5. ترانسفر فرودگاهی
  6. رزرو هتل هند

💵 قیمت تور هند

همانطور که میدانید قیمت تور هند براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (ماهان) و پرواز خارجی (ایر ایندیا، جت ایرویز، ایندیگو و ...) به مقصد هند و قیمت هتل رزرو شده در هند متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور هندوستان دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به هند سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور هند را دستخوش تغییرات کنند. 

🗺️ انواع آفر تور هند

⏰ تور هند لحظه آخری

مزایای تورهای لحظه آخری هند در این است که ارزان تر است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور هند قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت هند زمانی که شامل آفر تور هند می شوند به عنوان تور ارزان هند لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری هند را در زمان مناسب خرید یا رزرو کنید.

✈️ تور هوایی هندوستان

فعلا تنها پرواز مستقیم  ایران به دهلی هواپیمایی ماهان است که هفته ای 3 پرواز انجام می دهد . و سایر پروازها به دهلی غیر مستقیم هستند و دارای حداقل 1 توقف می باشند. با این حال الفبای سفر به عنوان مجری مستقیم تور هندوستان با ارائه پکیج های مختلف چه با ایرلاین های داخلی و چه خارجی سعی می کند به شما برای سفر به این کشور باتوجه به شرایطتان کمک کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۳۰
alefbatour admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی